網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年7月3日 星期日

【五五波平手】陳婉衡馬甲線抗衡崔碧珈G奶 __,崔碧珈,陳婉衡,

如果鬥黑,崔碧珈贏硬。「無綫咪神」陳婉衡(Alycia)現身商場泳衣騷,盡騷其36E胸器,實行與大她兩個Cup、攞有36G的崔碧珈(Anita)抗衡,兩個回合之後,論身形,弗到漏又有腹肌的Alycia簡直冇得輸,反觀Anita僅以G奶取勝,故可算五五波打成平手。齋食菜充飢事後Alycia透露為了是日泳衣騷,近日如化身白兔仔般,只以生菜、沙律菜等充飢,故決定完騷後大解放食大餐作為獎勵,問到夏天是否多 ...


如果鬥黑,崔碧珈贏硬。

「無綫咪神」陳婉衡(Alycia)現身商場泳衣騷,盡騷其36E胸器,實行與大她兩個Cup、攞有36G的崔碧珈(Anita)抗衡,兩個回合之後,論身形,弗到漏又有腹肌的Alycia簡直冇得輸,反觀Anita僅以G奶取勝,故可算五五波打成平手。

齋食菜充飢

事後Alycia透露為了是日泳衣騷,近日如化身白兔仔般,只以生菜、沙律菜等充飢,故決定完騷後大解放食大餐作為獎勵,問到夏天是否多接泳衣騷?她謂:「Keep住都有,所以食完大餐後要再keep,之後公司會有啲game show要着泳衣嘅。」

陳潔玲坦誠加咗墊

而同場的陳潔玲(Christy)則表示處女下海行泳衣騷,近日也有戒生冷及甜食物,為怕水腫,連水也少飲,對於穿一件頭泳衣出場甚為輸蝕,她笑謂:「係囉!佢哋身材好離地,唔係人類嚟㗎!」雖然身形不及Alycia及Anita, 但Christy坦言現時身形對比參選港姐時已弗了不少,更謂:「因為之前唔識減肥,又冇做運動,就算90幾磅同依家110磅比,依家有做yoga同其他運動,身形好啲。(有冇升cup?)有少少,不過今日都有加咗唔少墊。」

對於同是無綫的孫慧雪將於書展出寫真集,陳婉衡及陳潔玲均表示不知情,但屆時也會買書作支持,問到有否興趣出寫真?Alycia表示不抗拒出,亦想於自己最弗時留下記號,Chrisy則笑指欲效法羅霖,50歲才出寫真集。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!