網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年9月8日 星期四

追殺蕭正楠 陳凱琳吓吓中 [壹週刊 - 1383] __,凱琳,蕭正楠,正楠,陳凱琳,M1,

30幾度高溫,陳凱琳一身盔甲,追殺蕭正楠。娛樂偵訊追殺蕭正楠 陳凱琳吓吓中繼出街中的《巨輪II》後,大台再安排被熱捧的陳凱琳夥拍蕭正楠合作,早前二人為古裝新劇《翻生武林》到野外埋位,飾演錦衣衞嘅陳凱琳,30幾度高溫下,著住盔甲拍追殺蕭正楠戲份,大熱天時包到冚打餐飽,就連蕭正楠都頂唔順,搞到急性皮膚炎,陰公!唔識借位冬天拍夏天戲,又或盛暑拍古裝,都是演員大懲罰。早前,一身囚犯造型、化了一個受傷妝的蕭 ...


30幾度高溫,陳凱琳一身盔甲,追殺蕭正楠。

娛樂偵訊

追殺蕭正楠 陳凱琳吓吓中

繼出街中的《巨輪 II》後,大台再安排被熱捧的陳凱琳夥拍蕭正楠合作,早前二人為古裝新劇《翻生武林》到野外埋位,飾演錦衣衞嘅陳凱琳, 30幾度高溫下,著住盔甲拍追殺蕭正楠戲份,大熱天時包到冚打餐飽,就連蕭正楠都頂唔順,搞到急性皮膚炎,陰公!

唔識借位

冬天拍夏天戲,又或盛暑拍古裝,都是演員大懲罰。

早前,一身囚犯造型、化了一個受傷妝的蕭正楠,連同新戲《翻生武林》戲組,到西貢山邊拍攝一場被陳凱琳追殺的戲份。現場所見,飾演錦衣衞的陳凱琳,在卅幾度高溫下追住蕭正楠狂斬,本來導演想以借位的方式拍攝,但陳凱琳卻無法掌握好借位角度,以致多次用道具劍擊中拍檔面部及身體,令不幸中招的蕭正楠,忍唔住嗌救命!

吓吓被陳凱琳的無情力擊中,但蕭正楠好有風度,還不時細心指導陳凱琳如何睇位,務求自保不再「中招」!

大熱天時,大家著到隻糉咁打餐飽,辛苦到爆!所以一停機,二人立刻走到陰涼地方避開太陽。

「佢哋著咁多衫,郁幾下就成身濕晒! Edwin(蕭正楠)話熱到底褲都濕埋!不過佢好好,就算辛苦,都唔會黑晒面,半句怨言都冇,好有演員道德。」劇組工作人員說。

先中面

俾陳凱琳一嘢打中面,痛到嗌救命的蕭正楠冇詐型,還拍一拍反安慰對方。

再中心口

導演要求借位拍,點知又中招,今次陳凱琳打中蕭正楠。

為求自保,蕭正楠決定做埋指導,教陳凱琳睇位。

生晒水泡

熱天拍古裝真係唔講得笑!劇組之前已經有六個臨時演員熱到中暑,要叫白車送入院,就連男主角蕭正楠,亦因為出汗又焗住,加上被蟲叮,皮膚生晒水泡。

「醫生話 Edwin係急性皮膚炎,但冇計,要頂硬上;因為每套劇由開拍到出街,起碼半年,所以好多時夏天要著冬天大褸拍劇,冬天就著泳衣拍落水戲,為咗遷就出街時間,咁多年都冇變過,演員賺嘅,一樣係辛苦錢。」劇組工作人員說。

拍《翻生武林》搞到急性皮膚炎的蕭正楠,一停機即走到陰涼地方坐。

放飯時間,陳凱琳除低盔甲,著住件小背心周圍走。

最近出街的《巨輪 II》,二人有不少親熱場口。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!