掃呢頁CODE去手機

2016年9月23日 星期五

【男友好靚仔】32歲主播李漫芬宣布結婚 __,李漫芬,

無綫娛樂主播李漫芬宣布喜訊,即將同圈外男友Alvin拉埋天窗喇!現年32歲嘅無綫娛樂主播李漫芬(Fanny)為人所認識,除咗主播一職外,又不時客串劇集,喺公仔箱非常活躍,所以相信唔少觀眾都記得佢,而佢尋日仲宣布成為「準人妻」喇,恭喜晒!Fanny喺微博大晒求婚鑽戒,並留言:「謝謝您昨晚給我的驚喜,真的很感動!簡單,幸福!是,我是您的未婚妻了!」而佢嘅圈外男友Alvin係一位游水教練,身材Fit爆唔 ...


無綫娛樂主播李漫芬宣布喜訊,即將同圈外男友Alvin拉埋天窗喇!

現年32歲嘅無綫娛樂主播李漫芬(Fanny)為人所認識,除咗主播一職外,又不時客串劇集,喺公仔箱非常活躍,所以相信唔少觀眾都記得佢,而佢尋日仲宣布成為「準人妻」喇,恭喜晒!

Fanny喺微博大晒求婚鑽戒,並留言:「謝謝您昨晚給我的驚喜,真的很感動!簡單,幸福!是,我是您的未婚妻了!」而佢嘅圈外男友Alvin係一位游水教練,身材Fit爆唔使講,仲好靚仔有型𠻹!Fanny不時喺微博大晒兩人合照,男友有時仲會陪佢做嘢,直情係跟得男友,非常甜蜜!今次Fanny宣布婚訊,相識滿天下嘅佢獲得各方藝人朋友送上祝福,好似蔡少芬、歐陽震華、黃心穎等等…真係數都數唔晒,而楊怡仲恭喜對方,歡迎加入人妻行列咁話!

其實Fanny加入無綫已經有10年,佢曾經接受《東網》訪問時坦言唔靚,不過就勝在有口才,佢話:「我鍾意演戲又鍾意主持,啲人讚過我執生成功,雖然我冇靚樣,但上天係公平嘅,佢賜我另一方面天分。」Fanny恭喜人就恭喜得多喇,今次終於到佢接受祝福喇!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!