掃呢頁CODE去手機

2016年9月23日 星期五

【多圖】Coffee晒完美拋胸瑜伽 __,Coffee,林芊妤,

林芊妤今次真係搶晒「峰」頭。擁有34D美好身材嘅林芊妤(Coffee),今晚出席服裝品牌運動系列活動時,身為瑜伽導師嘅佢就即場除外套bratop上陣做瑜伽,上堂期間更尖叫打曱甴,十分搞笑。性感上陣賴大會問到在活動中跟Alex(林德信)上堂是否有意踩場,她笑言:「唔係,我自己都鍾意做瑜伽,係大會邀請,就算我自己係教人嘅,都要學吓人哋嘅優點,我自己都有跟印度嘅老師學習緊。(覺得佢教成點?)其實佢今次主 ...




其他影片:>>






林芊妤今次真係搶晒「峰」頭。

擁有34D美好身材嘅林芊妤(Coffee),今晚出席服裝品牌運動系列活動時,身為瑜伽導師嘅佢就即場除外套bra top上陣做瑜伽,上堂期間更尖叫打曱甴,十分搞笑。

性感上陣賴大會

問到在活動中跟Alex(林德信)上堂是否有意踩場,她笑言:「唔係,我自己都鍾意做瑜伽,係大會邀請,就算我自己係教人嘅,都要學吓人哋嘅優點,我自己都有跟印度嘅老師學習緊。(覺得佢教成點? )其實佢今次主要係想畀大家影多啲靚相,一路諗緊做乜嘢動作大家會影得靚啲,所以先至唔係太smooth。」問到覺得與林德信誰人教得較好,Coffee直言兩人派別不同,所以不能相提並論。提到現場只得她穿bra top,成功搶鏡,她強調服裝是大會安排:「我嚟到先見到好少人咁着,但係大會淨係畀呢件我。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!