掃呢頁CODE去手機

2016年9月23日 星期五

爆阿仔大男人 袁詠儀認鍾意閂埋門爆粗 __,袁詠儀,

袁詠儀咁樣選擇性兼「針對式」爆粗,張智霖(小圖)唔知鍾意定唔鍾意呢?藝人袁詠儀(靚靚)以黑色喱士裙出席活動,笑言工作時會想打扮得漂亮一點,平日就會讓自己作最舒服的打扮,她笑說:「我覺得自己素顏都OK,最近做個真人騷要化妝,我都覺得好多嘢撻喺塊面咁。(老公張智霖鍾意你化妝定素顏?)老公最鍾意我唔化妝,有時畫咗條眼線,都即刻叫我抹咗佢,我個仔都唔鍾意,佢幾大男人,依家已經話第日女朋友或者老婆唔可以性感 ...




其他影片:>>






袁詠儀咁樣選擇性兼「針對式」爆粗,張智霖(小圖)唔知鍾意定唔鍾意呢?

藝人袁詠儀(靚靚)以黑色喱士裙出席活動,笑言工作時會想打扮得漂亮一點,平日就會讓自己作最舒服的打扮,她笑說:「我覺得自己素顏都OK,最近做個真人騷要化妝,我都覺得好多嘢撻喺塊面咁。(老公張智霖鍾意你化妝定素顏?)老公最鍾意我唔化妝,有時畫咗條眼線,都即刻叫我抹咗佢,我個仔都唔鍾意,佢幾大男人,依家已經話第日女朋友或者老婆唔可以性感。」

爆當年選港姐有人出術

談到有前港姐爆黑幕,靚靚強調自己參選的那一屆沒有黑幕:「唔可以話係黑幕,係一啲計仔,依家諗番都係回憶,但我唔會開名。以前我哋唔識擺甫士,保母教我哋,第日有佳麗攞咗成疊書嚟畀大家參考,我哋覺得佢好好,到選友誼小姐時,保母同我哋講,記住唔好睇表面,應該選邊個用心同你哋做朋友嘅,最後友誼小姐係翁杏蘭。」

講粗口係香港傳統文化

問今屆港姐冠軍馮盈盈被揭選前講粗口?向來率直的靚靚笑說:「粗口係香港傳統文化,我唔可以話畀你聽我唔講粗口,但我會喺適合嘅場合講。基本上我只係會對住我老公講,關埋房門講就好。佢話我講粗口嘅口音好似廣州人,有時講粗口都係一種情趣,咁如果要履行香港小姐嘅責任,就唔好喺代表香港出去時講囉,要講關埋房門先講。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!