網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年9月21日 星期三

86港姐回顧》林其欣殺入五甲 吳婉芳輸學歷得亞軍 __,吳婉芳,林其欣,港姐,

86港姐回顧》林其欣殺入五甲吳婉芳輸學歷得亞軍林其欣同吳婉芳都係86年嘅港姐,當年吳婉芳憑住標緻嘅面孔,成為三料亞軍,林其欣就打入五甲位置,咁當年嘅冠軍係邊個呢?講到史上學歷最猛料嘅港姐冠軍,唔係麥明詩,而係李美珊。吳婉芳成為三料亞軍,唯一就係輸學歷。因為李美珊有個碩士名銜,仲要識十幾種語言,真係單係智慧已經贏晒啦!當年嘅司儀陣容都唔好睇少,有何守信呢個鐵膽之外,仲有鍾鎮濤同埋張國榮,而哥哥當年就 ...




  • 其他影片:>>






  • 86港姐回顧》林其欣殺入五甲 吳婉芳輸學歷得亞軍
  • 林其欣同吳婉芳都係86年嘅港姐,當年吳婉芳憑住標緻嘅面孔,成為三料亞軍,林其欣就打入五甲位置,咁當年嘅冠軍係邊個呢?講到史上學歷最猛料嘅港姐冠軍,唔係麥明詩,而係李美珊。吳婉芳成為三料亞軍,唯一就係輸學歷。因為李美珊有個碩士名銜,仲要識十幾種語言,真係單係智慧已經贏晒啦!

    當年嘅司儀陣容都唔好睇少,有何守信呢個鐵膽之外,仲有鍾鎮濤同埋張國榮,而哥哥當年就係繞住林其欣出嚟接受泳衣環節訪問。

    呢屆嘅港姐喺今年年頭都有約過出來gathering過。當年一眾靚爆鏡嘅佳麗,除咗吳婉芳同周美鳳都仲係keep得住之外,依家都 ..嗯 .係囉! 寶刀都有生鏽嘅一日! 乜周美鳳都係港姐嚟㗎? 係呀! 當年佢同吳婉芳都係大熱門,不過周美鳳去到中途就退選,仲轉咗去亞視做主持! 如果佢keep住選,真係同吳婉芳爭崩頭!


    鍾意就快D Share啦!