網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年9月21日 星期三

畢彼特離婚前一日先知被老婆狠飛 __,畢彼特,

畢彼特「被離婚」前一日先知自己將會失婚!畢安拍拖10年,結婚兩年就驚爆離婚,不少人都以為係經過深思熟慮作出決定,不過今日就有報道爆出畢彼特(BradPitt)查實於安祖蓮娜祖莉(AngelinaJolie)入紙申請離婚前一日,先知自己被飛!有知情人士表示:「畢佬都係昨日先知老婆決定離婚。」有指二人本身仲打算今個周末帶埋仔女飛到倫敦度假,不過周一爆離婚就當然連度假都取消埋。而畢佬亦於老婆同法律團隊見 ...


畢彼特「被離婚」前一日先知自己將會失婚!

畢安拍拖10年,結婚兩年就驚爆離婚,不少人都以為係經過深思熟慮作出決定,不過今日就有報道爆出畢彼特(Brad Pitt)查實於安祖蓮娜祖莉(Angelina Jolie)入紙申請離婚前一日,先知自己被飛!

有知情人士表示:「畢佬都係昨日先知老婆決定離婚。」有指二人本身仲打算今個周末帶埋仔女飛到倫敦度假,不過周一爆離婚就當然連度假都取消埋。而畢佬亦於老婆同法律團隊見面後,去洛杉磯見律師研究進一步點做。

傳安祖蓮娜因為一個震驚事件而決定離婚,而且大約一周前先作最後決定,知情人士話:「佢(安祖蓮娜)仍然話畢佬係一生最愛,離婚決定令佢心情好沉重!對佢來說最重要嘅係仔女。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!