網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年9月21日 星期三

畢彼特發聲明回應離婚:我對此相當難過 __,畢彼特,

畢安爆出離婚後,分別發聲明望外界尊重其一家私隱。(資料圖片)安祖蓮娜祖莉(AngelinaJolie)入紙申請離婚後,畢彼特(BradPitt)亦向美國傳媒《People》發聲明作出回應,並表示:「我對此相當難過,但依家最重要係我哋嘅仔女好,我真切請求傳媒於呢個嚴峻時刻畀啲空間佢哋。」此外,安祖蓮娜經理人GeyerKosinski亦向美媒《E!News》表示,安祖蓮娜會一如以往做對仔女最好嘅事,好 ...


畢安爆出離婚後,分別發聲明望外界尊重其一家私隱。(資料圖片)

安祖蓮娜祖莉(Angelina Jolie)入紙申請離婚後,畢彼特(Brad Pitt)亦向美國傳媒《People》發聲明作出回應,並表示:「我對此相當難過,但依家最重要係我哋嘅仔女好,我真切請求傳媒於呢個嚴峻時刻畀啲空間佢哋。」

此外,安祖蓮娜經理人Geyer Kosinski亦向美媒《E! News》表示,安祖蓮娜會一如以往做對仔女最好嘅事,好好保護佢哋:「安祖蓮娜多謝每個體諒同明白佢哋現時需要私隱嘅人。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!