掃呢頁CODE去手機

2016年9月19日 星期一

【秦沛前妻病逝】胞弟姜大偉感突然:佢唔係好大年紀之嘛? __,姜大偉,秦沛,

【短片】【秦沛前妻病逝】胞弟姜大偉感突然:佢唔係好大年紀之嘛?2016-09-1914:35:00HKT秦沛前妻梁盛子因腦溢血病逝,終年60歲。梁盛子在香港曾拍電影及電視劇,其中一部秦沛有份做男主角的電影《金拖鞋》,而1989年她簽約無綫,先後拍過《淘氣雙子星》與《家山有福》等電視劇。胞弟姜大偉今日回覆傳媒時,稱已聽到梁盛子死訊:「我都係今日先聽到,有人打電話嚟話咗我聽。」梁盛子與秦沛及一對子女姜 ...


【短片】【秦沛前妻病逝】胞弟姜大偉感突然:佢唔係好大年紀之嘛?

2016-09-19 14:35:00 HKT



秦沛前妻梁盛子因腦溢血病逝,終年60歲。梁盛子在香港曾拍電影及電視劇,其中一部秦沛有份做男主角的電影《金拖鞋》,而1989年她簽約無綫,先後拍過《淘氣雙子星》與《家山有福》等電視劇。

胞弟姜大偉今日回覆傳媒時,稱已聽到梁盛子死訊:「我都係今日先聽到,有人打電話嚟話咗我聽。」

梁盛子與秦沛及一對子女姜文杰、姜麗文有否聯絡?姜大偉表示:「唔知喎!呢樣我唔係好清楚,因為我哋都比較少聯絡,佢哋離咗婚之後,我哋都有接觸,但唔係成日接觸,有時飛去度假,都會一班朋友約埋食吓飯,都有見吓,但唔係成日見,冇乜聯絡。」

姜大偉亦覺得突然:「佢唔係好大年紀之嘛?我都唔係好清楚佢幾多歲。睇佢平時都好活躍㗎嘛,有教唱歌、搞party,諗都諗唔到。」


鍾意就快D Share啦!