掃呢頁CODE去手機

2016年9月19日 星期一

《韓風吹》:秀智襲港見「孖生姊妹」 __,秀智,miss A,__,

又嚟到新一集《韓風吹》啦。又嚟到新一集《韓風吹》啦,啱啱過去嘅星期有「國民初戀」秀智同埋小鮮肉男團BOYS24襲港,秀智上次因為颱風嚟唔到香港,今次就可以順利出席蠟像館嘅活動啦,秀智見到佢自己個「孖生姊妹」都顯得相當驚喜!而BOYS24其中兩個小分隊現身鑽石山,吸引到近400粉絲到場支持,而佢哋亦都不忘勁歌熱舞冧粉絲,講起跳舞,原來「國民MC」劉在石都好跳得,佢近來同人氣男團EXO嘅世紀合作,令粉 ...




其他影片:>>






又嚟到新一集《韓風吹》啦。

又嚟到新一集《韓風吹》啦,啱啱過去嘅星期有「國民初戀」秀智同埋小鮮肉男團BOYS24襲港,秀智上次因為颱風嚟唔到香港,今次就可以順利出席蠟像館嘅活動啦,秀智見到佢自己個「孖生姊妹」都顯得相當驚喜!

而BOYS24其中兩個小分隊現身鑽石山,吸引到近400粉絲到場支持,而佢哋亦都不忘勁歌熱舞冧粉絲,講起跳舞,原來「國民MC」劉在石都好跳得,佢近來同人氣男團EXO嘅世紀合作,令粉絲都大讚佢果然係「劉大神」呀!最後更加會帶大家朝聖劇集《W》嘅拍攝場地,千祈唔好錯過喇!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!