網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年9月14日 星期三

風頭躉是非多》朱千雪遭張名雅黃心穎夾擊 __,心穎,朱千雪,千雪,張名雅,黃心穎,

風頭躉是非多》朱千雪遭張名雅黃心穎夾擊風頭躉梗係是非多,朱千雪12年參加港姐嗰陣已經係大熱。不過時也命也吖!明明網上投票、現場藝人投票都最高,但因為個電腦系統down機,搞到變咗啃頸三。全城網友都戥朱千雪唔抵,又話張名雅同黃心穎唔係實至名歸。同屆冠軍張名雅、亞軍黃心穎鬼唔眼紅咩!仲夾埋杯葛佢㖭。不過冇計!無綫高層鍾意朱千雪,所以拍劇、出騷,都跑出囉。選完冇耐已經拍《oncall36小時II》,同吳 ...






  • 其他影片:>>






  • 風頭躉是非多》朱千雪遭張名雅黃心穎夾擊
  • 風頭躉梗係是非多,朱千雪12年參加港姐嗰陣已經係大熱。不過時也命也吖!明明網上投票、現場藝人投票都最高,但因為個電腦系統down機,搞到變咗啃頸三。全城網友都戥朱千雪唔抵,又話張名雅同黃心穎唔係實至名歸。同屆冠軍張名雅、亞軍黃心穎鬼唔眼紅咩!仲夾埋杯葛佢㖭。

    不過冇計!無綫高層鍾意朱千雪,所以拍劇、出騷,都跑出囉。選完冇耐已經拍《on call 36小時II》,同吳啟華做情侶。之後劇接劇,拍《EU超時任務》做女一㖭!同年拍電影《赤道》(前名赤盜),加上同阿叻拍《叻哥遊世界》,講到明力捧。搞到同屆嘅亞軍黃心穎嬲嬲豬,寸爆話︰「鬼叫我冇人撐!」

    不過依家唔使爭張名雅都唔玩嫁人咯。而朱千雪亦專心修讀法律,得番心穎BB一個咋,冇咗假想敵,唔知佢有冇失落感呢?


    鍾意就快D Share啦!