網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年9月11日 星期日

何佩珉畀丁子朗劈傷爆缸:佢未知我傷咗 __,何佩珉,

嘩!見到都覺得痛呀!《2016香港先生選舉》現正舉行,「功夫新星」何佩珉(Mandy)獲邀與9號丁子朗在才藝表演環節中,以棍及刀進行對打,怎料發生意外!一開始表演時,Mandy就被舞刀的子朗砍傷右手中指,頓時血灑舞台,不過她仍十分專業,忍痛完成表演!Mandy接受《東網》獨家訪問,她坦言往醫院途中,現時包住傷口,估計傷口約3cm長,問到當時是否感到劇痛?她坦言:「痛到痹咗,排嗰陣都冇事,可能佢太緊 ...




其他影片:>>






嘩!見到都覺得痛呀!

《2016香港先生選舉》現正舉行,「功夫新星」何佩珉(Mandy)獲邀與9號丁子朗在才藝表演環節中,以棍及刀進行對打,怎料發生意外!一開始表演時,Mandy就被舞刀的子朗砍傷右手中指,頓時血灑舞台,不過她仍十分專業,忍痛完成表演!

Mandy接受《東網》獨家訪問,她坦言往醫院途中,現時包住傷口,估計傷口約3cm長,問到當時是否感到劇痛?她坦言:「痛到痹咗,排嗰陣都冇事,可能佢太緊張先會咁,丁子朗都未知打傷咗我,我都唔想影響到佢,依家有經理人陪我去醫院。(打破傷風針?)要Check咗先!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!