掃呢頁CODE去手機

2016年10月13日 星期四

小三慣匪 揭發手機親密短片 坤哥正印剷龔嘉欣:明知人有女朋友都黐埋去,好過份! [壹週刊 - 1388] 坤哥,鍾嘉欣,嘉欣,小三,李嘉欣,龔嘉欣,手機平板,手機,M1,吳業坤

坤哥同王卓淇拍拖年半,女方不時將二人合照公開。娛頭小三慣匪 揭發手機親密短片 坤哥正印剷龔嘉欣:明知人有女朋友都黐埋去,好過份!天生我才必有用!被踢爆姣溝楊明的龔嘉欣,原來係個慣匪;據了解,今年初她與坤哥合拍《愛•回家II》,已做晒主動,試過一個暖包兩份用,即使知對方有個正印、14年港姐亞軍王卓淇女友,一樣開晒turbo,甚至上埋坤哥屋企自拍親密短片,最終被正印發現,喊住嗌分手。提起比自己名氣更盛 ...


坤哥同王卓淇拍拖年半,女方不時將二人合照公開。

娛頭

小三慣匪 揭發手機親密短片 坤哥正印剷龔嘉欣:明知人有女朋友都黐埋去,好過份!

天生我才必有用!被踢爆姣溝楊明的龔嘉欣,原來係個慣匪;據了解,今年初她與坤哥合拍《愛•回家 II》,已做晒主動,試過一個暖包兩份用,即使知對方有個正印、 14年港姐亞軍王卓淇女友,一樣開晒 turbo,甚至上埋坤哥屋企自拍親密短片,最終被正印發現,喊住嗌分手。提起比自己名氣更盛的小三龔嘉欣,王卓淇語帶哽咽:「喺感情上,如果遇到呢種女人,係好痛苦!明知人哋有女朋友,都黐埋去好過分!」

迷上 43吋長腿

外表清純的龔嘉欣,被踢爆姣黐名草有主的楊明,因而搞喊正印莊思明;事實上,拍邊個就電邊個的龔嘉欣,更有鋪搞人男友癮,除了楊明中招,之前亦搞過同樣有女友王卓淇的「毒男」吳業坤,慣匪一名。

今年初,以一曲《原來她不夠愛我》威爆,橫掃樂壇頒獎禮的坤哥,被踢爆是個𠝹女無數的偽毒男,愛食散餐的他,原來一早已秘交有「碩士法拉」之稱的一四年港姐亞軍王卓淇。

據了解,二人是合作 J2台節目《安樂蝸》認識,其時坤哥對擁有四十三吋長腿的王卓淇極之嗒糖,節目拍到一半,已經成功上手溝掂對方。

去年拍《愛•回家》時,龔嘉欣主動黐埋去開始上位的坤哥,有女送上門,坤哥當然來者不拒。

坤哥未紅時,兩人有私底下合唱過《原來她不夠愛我》,更將短片放上網,關係好公開。

坤哥同王卓淇在 Ig內有不少留言對話。

坤哥早排開騷,王卓淇獲安排坐第一行,坤哥更專登去到她面前唱歌,地位超然。

一條心

但二人因擔心戀事會惹來公司高層施壓,再加上坤哥要扮「毒男」繼續吸女,所以一直冚密這段「港姐毒男戀」,就算拍拖,也只會到女方位於奧運站上蓋的浪澄灣寓所,或是在坤哥慈雲山的公屋屋企見面。

戀情密封,但王卓淇對男友一條心,就算坤哥不時有緋聞傳出,被收收埋埋的王卓淇,亦毫無怨言。

「雖然坤哥同卓淇玩地下情,但公司好多人都知佢哋拍緊拖。咪睇坤哥表面戇居居,其實好識冧女,有時開工提起坤哥, Erin(王卓淇)就一副春樣。」一名無綫人說。

登堂入室

星期一,龔嘉欣著住窄身白色衫,貼身到現晒 bra,到中環買生果。

去年底,坤哥同龔嘉欣合作《愛•回家 II》,姣精本性難移,一開始已對坤哥狂放電,一個暖包兩份用,甚至公然摸手仔,毫不避忌。

「莫講話對手,平日就算對住啲幕後工作人員,龔嘉欣講嘢都照樣高八度嗲爆!姣婆遇着脂粉客,點會撻唔着,但最初傳佢哋有嘢,坤哥對住 Erin都唔認㗎!點知龔嘉欣竟然登堂入室,上埋坤哥屋企,又自拍親密片,後來仲有啲肉麻 WhatsApp俾 Erin發現到,冇得抵賴。」知情者說。

偷食爆煲,王卓淇忍唔住同坤哥爆喊分手,不過,愛搞人男友的龔嘉欣習慣到手即棄,二人快來快去,坤哥亦火速翻兜王卓淇。

感同身受

對於龔嘉欣曾做「小三」,介入她與坤哥戀情,王卓淇反應決絕。

「我完全唔識佢!(有冇同過龔嘉欣傾過偈?)冇!一句都冇!」王卓淇說。

但提到龔嘉欣姣溝楊明,搞到正印莊思明喊晒,感同身受的王卓淇語帶哽咽。

「我以前喺感情上,如果遇到呢種女人係好痛苦,知道人哋有女朋友都係咁,真係過份!」

痛恨「小三」,但對正印莊思明,態度便大不同。

「我識 Liza(莊思明),但唔係好 close嗰種,大家有一齊出過活動,佢係好 nice嘅女仔,好值得擁有幸福。有時喺朋友聚會見到(同楊明),覺得佢哋好 sweet,希望佢哋甜甜蜜蜜,唔會俾第三者夾擊!」王卓淇說。

最近龔嘉欣不時自 post性感泳衣相,好豪放。

坤哥同龔嘉欣成日都玩得好埋,難怪王卓淇咁介意。

好在楊明同龔嘉欣劃清界線,表明只愛莊思明一個。

莊思明俾龔嘉欣明撬楊明,搞到好唔開心。

明明去做宣傳及出席陳智燊婚禮,但龔嘉欣偏偏話同楊明去度蜜月,搞到莊思明醋意大發。

碩士法拉

九十後的王卓淇( Erin)現年只有 25歲,在廣州出生的她,於西英格蘭大學畢業後,再到薩里大學完成碩士學位。 14年參選香港小姐時,因貌似陳法拉而被封為「碩士法拉」,結果以大熱姿態奪亞軍。加入大台後,曾主持 J2台節目《安樂蝸》,最近被無綫欽點力捧開始劇接劇,拍過《愛情食物鏈》、《幕後玩家》及《全職沒女》等,被網民 like爆。

她與邵佩詩是同屆港姐。

在《愛情食物鏈》中,一幕黑絲誘惑成功出位。

雜食男女

吳業坤

趙慧珊( Aka)

13年,成功溝掂宅男女神 Super Girls隊長趙慧珊( Aka),二人地下情九個月分手, Aka更被前度指拜金兼港女。

Super Girls Heidi

其後,坤哥連女友 Aka的隊友都唔放過,於 Ig貼上與 Super Girls成員 Heidi一齊整理盆景合照,並揚言純粹朋友,被網民大罵「此地無銀」。

孫慧雪

13年,被斷正與無綫咪神孫慧雪於九龍灣 shopping食飯直落,翌日晨早又出現阿雪喺嘉亨灣屋企樓下,陪對方歎早餐。

吳若希

14年, Jinny生日坤哥出盡冧招,捐出 523元(吳若希生日日期)到慈善機構作為生日禮物,更送上個人 CD,寫上「 Jinny BB,暗戀你很久,他朝有成就定必追求」!

龔嘉欣

鄧健泓

10年,搭上比自己大 16年的鄧健泓,二人愛得高調,屢傳婚訊,龔嘉欣更一度搬到男友深井寓所同居,但關係只維持兩年,龔嘉欣突然宣布分手。

張景淳

今年 4月,與張景淳於深圳拍王晶新劇《賭城群英會》期間,二人飛甩大隊去食漢堡包,龔嘉欣更主動拉實張景淳手臂過馬路,態度親暱。

已婚富二代

今年 7月,龔嘉欣被斷正與已婚兼育有兩子的富二代郭俊豪撐枱腳,男方更主動陪她返將軍澳香閨,關係曖昧。

楊明

上月,龔嘉欣和楊明孖住去倫敦出席陳智燊宋熙年婚禮,更被人拍到二人糖黐豆,硬撬莊思明牆腳。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!