掃呢頁CODE去手機

2016年10月13日 星期四

「四大癲王」仲有秘聞?邵仲衡上節目爆料 __,邵仲衡,

嘩!唔知仲有啲咩爆呢?有線節目《娛樂熱辣辣》炮製八集「絕密真相」,揭露娛圈鮮為人知的秘密,節目請來藝人及主持邵仲衡、鄭啟泰、茜莉妹、翟浩然討論「四大癲王」蔡楓華、陳寶蓮、藍潔瑛及洪朝豐的秘聞。邵仲衡曾與藍潔瑛拍劇,他指藍潔瑛性格剛烈,容易得罪人:「記得有次佢返到公司,顯得好暴躁,見到咩人都鬧,包括幕後工作人員。」談到藍潔瑛近年怪行依然受傳媒注目,邵仲衡說:「大約2000年前後,有朋友約我出嚟食飯, ...


嘩!唔知仲有啲咩爆呢?

有線節目《娛樂熱辣辣》炮製八集「絕密真相」,揭露娛圈鮮為人知的秘密,節目請來藝人及主持邵仲衡、鄭啟泰、茜莉妹、翟浩然討論「四大癲王」蔡楓華、陳寶蓮、藍潔瑛及洪朝豐的秘聞。

邵仲衡曾與藍潔瑛拍劇,他指藍潔瑛性格剛烈,容易得罪人:「記得有次佢返到公司,顯得好暴躁,見到咩人都鬧,包括幕後工作人員。」談到藍潔瑛近年怪行依然受傳媒注目,邵仲衡說:「大約2000年前後,有朋友約我出嚟食飯,仲叫埋藍潔瑛,當時我見到佢言行舉止都好惘然。」

對於洪朝豐被傳是同性戀,邵仲衡表示:「我同洪朝豐一齊去過上海做嘢,佢向我展示一個鳳冠,問我靚唔靚,原來佢好鍾意演京劇反串角色。」茜莉妹更為洪朝豐「怒漢」之說平反謂:「我曾經訪問過佢,佢都承認自己之前有病,以為自己好番所以停咗藥,結果又再復發,佢話睇番以前啲訪問片都驚。」

蔡楓華成日鑽牛角尖

蔡楓華當年因嘲諷張國榮的一句說話「刹那光輝不代表永恒」,事業發展一路千丈,後來在訪問中多次語無倫次,對此翟浩然指:「其實譚詠麟成日開導佢,而盧敏儀更加出心出力幫佢搞演唱會,但佢成日鑽牛角尖,咩都諗到人哋唔好,搞到最後盧敏儀都同佢反面。」

對於陳寶蓮一脫成名,但最終卻走上自殺絕路,翟浩然說:「陳寶蓮曾經同台灣富商黃任中拍拖,不過黃任中講過將女人分為八個等級,而陳寶蓮只係屬於契女。後來佢哋分咗手,好多人話陳寶蓮做咁多古怪行為,只係為咗吸引契爺嘅注意。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!