掃呢頁CODE去手機

2016年10月13日 星期四

追城趕霖 余文樂 600萬晒命 [壹週刊 - 1388] 余文樂,M1,

余文樂又有新歡喇!早前他出動價值600萬灰色McLaren675LT到跑馬地食飯。娛樂偵訊追城趕霖 余文樂600萬晒命做潮人,換辣車!余文樂成功被加入郭富城、沈嘉偉、張智霖富貴朋友圈,唔想俾人話菠蘿鷄,短短幾年間,樂仔戰車換完一部又一部,愈換愈貴。最近,余文樂又有「新玩具」!九月尾落地,價值接近600萬的「McLaren675LT」。成層會走嘅磚頭隨街泊,「新玩具」灰色流線型,兩邊車門揭起,型到呢 ...


余文樂又有新歡喇!早前他出動價值 600萬灰色 McLaren 675LT到跑馬地食飯。

娛樂偵訊

追城趕霖 余文樂 600萬晒命

做潮人,換辣車!余文樂成功被加入郭富城、沈嘉偉、張智霖富貴朋友圈,唔想俾人話菠蘿鷄,短短幾年間,樂仔戰車換完一部又一部,愈換愈貴。

最近,余文樂又有「新玩具」!九月尾落地,價值接近 600萬的「 McLaren 675LT」。成層會走嘅磚頭隨街泊,「新玩具」灰色流線型,兩邊車門揭起,型到呢!成功引來路人艷羨目光。 600萬,抵晒!

由潮人到車癡

余文樂傍住郭富城、沈嘉偉等,身家億億聲的有錢朋友飲飲食食,為進一步同大家拉近距離,有共同話題,樂仔將自己包裝做潮人,更加變埋車癡。

幾年間,車庫不停有新成員加入,包括平治 C63、林寶堅尼、寶馬 5系、平治 G63、 Jeep Wrangler,全部落地有聲。

「自從同阿王(郭富城)、 Chilam佢哋埋堆之後,幾年入面,樂仔起碼換咗十部新車,大部分仲係限量版,全部過百萬起跳。唔同嘅係,人哋買車一炮過,佢就上會月供。」知情者透露。

多得《春嬌》帶挈,余文樂搣甩「爛片王」稱號, keep住有戲拍外,在內地亦長做長有。

身家雖然不及身邊有米朋友,但搵得到,樂仔就有藉囗「自我獎勵」。

「新玩具」灰色流線型,兩邊車門揭起,好有型!

身家冇得比!但余文樂經常有機會黐住郭富城、沈嘉偉、張智霖等陪飲陪食。

一季買一架

今年初,買入價值三百萬 911 GT3RT「波子」跑車,年中再用二百萬買多架 Audi。

最近又出手!「新寵」係價值近六百萬的「 McLaren 675LT」,灰色車身,矜貴之處在於全球限量五百部,香港得十架。有「輕功王」之稱的 675LT,車重只有 1230kg,再配合 675ps馬力的 3.8L Twin Turbo引擎,堪稱「辣跑之王」。

六百萬周街擺

新車到手,余文樂急不及待晒命,在 ig放相留言:「 welcome home」,跟住更即刻帶「新歡」遊街。

當晚,余文樂約了朋友到跑馬地開餐,「新玩具」求其隨意泊,大街大巷,十分招搖!行過街坊,都忍不住停低望兩眼!

食完飯,記者上前恭喜余文樂再做車主,他只笑笑口講「 Bye Bye」,未有多作回應,之後就揸住「新歡」,絕塵而去!

在低成本製作《一念無明》中,飾演躁鬱病人的余文樂據指是義拍。

多得《春嬌》帶挈,余文樂唔使再做「票房毒藥」,近年更片約不斷。

投其所好

可以同巨星富豪坐埋玩,全靠余文樂識得投其所好,平時陪飲陪食,仲要加入做「玩車兵團」。

10年

Jeep Wrangler美式四驅王(黑色)

價值: 50萬

11年

林寶堅尼 Gallardo Coupe(灰色)

價值: 370萬

12年

Range Rover Evoque越野車(黑色)

價值: 81萬

14年

平治 G63(黑色)

價值: 250萬

16年

911 GT3RT波子(橙紅色)

價值: 300萬

16年

Audi(灰色)

價值: 200萬

16年

McLaren 675LT(灰色)

價值: 600萬

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!