掃呢頁CODE去手機

2016年10月20日 星期四

馬國明剝衫冇格仔 劉佩玥零興趣 [壹週刊 - 1389] __,劉佩玥,馬國明,M1,

在劇集《降魔的》中,劉佩玥暗戀做的士司機的馬國明。娛樂偵訊馬國明剝衫冇格仔 劉佩玥零興趣幾經拉鋸,馬國明先肯動筆續約留低無綫,大台立即將他的檔期塞爆,做到冇停手!上月拍完《心理追兇》,緊接是新劇《降魔的》。早前,馬明同拍檔劉佩玥在麗都灣沙灘拍外景,全日俾太陽曬住,熱到出哂汗要當眾除衫,歎慣男友伍允龍爆肌,劉佩玥見到冇格仔馬明,零興趣冇感覺。碎料冇興趣已經42歲的「中佬」馬國明,形象戇實,之前在劇集 ...


在劇集《降魔的》中,劉佩玥暗戀做的士司機的馬國明。

娛樂偵訊

馬國明剝衫冇格仔 劉佩玥零興趣

幾經拉鋸,馬國明先肯動筆續約留低無綫,大台立即將他的檔期塞爆,做到冇停手!上月拍完《心理追兇》,緊接是新劇《降魔的》。早前,馬明同拍檔劉佩玥在麗都灣沙灘拍外景,全日俾太陽曬住,熱到出哂汗要當眾除衫,歎慣男友伍允龍爆肌,劉佩玥見到冇格仔馬明,零興趣冇感覺。

碎料冇興趣

已經 42歲的「中佬」馬國明,形象戇實,之前在劇集《為食神探》扮仔搞笑,出盡奶力網民都唔 buy!直指與他的形象格格不入。

要收復失地,大台安排馬明在新劇《降魔的》中做的士佬,角色夠貼地,易討好觀眾!

上週三(十月十二日)下午,一身輕便裝束,孭住個斜孭袋扮晒麻甩的馬明,與劉佩玥拍沙灘外景,被太陽蒸了一日,導演一嗌 cut機,馬明第一時間歸位,在劉佩玥旁邊攤屍。休息了一陣馬明依然覺得不爽,於是一二三起,除埋件衫散熱,對住半裸 uncle Ma,平時歎慣肌男伍允龍嘅劉佩玥,只覺碎料,毫無反應。

馬國明當住劉佩玥面前除衫,不過對方冇反應。

全身出晒汗,馬國明連乾毛巾都懶得搵,用 T恤抹汗。

頂住太陽開工,一停機馬國明即走到劉佩玥旁邊休息。

「天然呆」木木獨獨,劉佩玥主動撩起話題,免得氣氛尷尬。

孭二千萬樓債

續約大台後,馬明立即有錢揸手,今年初以 1,960萬元購入太古城複式連天台單位,又自稱買給屋企人住。

「馬明好孝順㗎!賺到嘅錢全部俾媽咪幫佢管理!之前明媽一話想換樓,佢就即刻周圍搵盤睇樓!呢個單位都係明媽同佢家姐揀嘅,馬明見屋企人話鍾意,就九秒九落訂!佢同我哋講過,話間屋裝修緊,裝修費要成過百萬計!不過層樓應該唔係一次過俾晒錢,因為佢話要再勤力啲接 job供樓!」一名幕後工作人員說。

劉佩玥的真命伍允龍,打得爆得,比馬國明 man得多。

榮升男二,胡鴻鈞在新劇中同馬國明有不少對手戲。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!