掃呢頁CODE去手機

2016年10月20日 星期四

「喜來登」太子女 做毛玉萍媳婦 [壹週刊 - 1389 - 財經] __,M1,

毛玉萍與兒子俞俊材,據知父親有軍方背景。(《蘋果日報》圖片)中環人語「喜來登」太子女 做毛玉萍媳婦來自上海嘅毛玉萍雖然同過氣上海首富已撇清關係,但作風依然「海派」,去年底斥資一億買咗個嘉慧園單位俾個仔俞俊材(Eric)結婚做新居,與前特首董建華為鄰。下個月娶新抱喺會展大排筵席,單係睇張請帖已經夠晒派頭,未來媳婦係……「喜來登」個太子女積琪蓮,不過唔好搞錯,同尖沙咀喜來登酒店冇關係嘅,係喜來登旺鋪代 ...


毛玉萍與兒子俞俊材,據知父親有軍方背景。(《蘋果日報》圖片)

中環人語

「喜來登」太子女 做毛玉萍媳婦

來自上海嘅毛玉萍雖然同過氣上海首富已撇清關係,但作風依然「海派」,去年底斥資一億買咗個嘉慧園單位俾個仔俞俊材( Eric)結婚做新居,與前特首董建華為鄰。

下個月娶新抱喺會展大排筵席,單係睇張請帖已經夠晒派頭,未來媳婦係……「喜來登」個太子女積琪蓮,不過唔好搞錯,同尖沙咀喜來登酒店冇關係嘅,係喜來登旺鋪代理個太子女啫,其父任永賢都好均真,名片上都括住(非喜來登酒店集團成員);嗱,嫁女餅就堅係文華東方酒店餅咭,一百元正,不過以文華級數,揀兩件餅仔都可能要補水喎!

請柬(上)十分夠派頭,餅咭(右)是文華餅店。

毛玉萍未來媳婦是喜來登旺鋪代理的太子女。

任永賢是基督徒,也是馬會遴選委員,公司找到前澳洲總理霍克做董事;咭片寫上「非喜來登酒店集團成員」,以免混淆視聽。(《蘋果日報》圖片)

林鄭恨去大 Sir壽宴

下個月三號是政壇教父鍾士元大 Sir九十九歲大壽,幾個月前親友以及政壇徒子徒孫均隆而重之,為他安排生日盛宴,聽講政務司司長林鄭月娥早已放晒聲氣,希望能獲邀出席大 Sir嘅生日會;有時擇日不如撞日,五年前唐唐準備辭去政務司司長參選特首,大 Sir就喺十月份親往其白加道官邸面授撰寫政綱及組班意見,莫非林鄭都想藉住生日會獲大 Sir指點迷津?

林鄭近排悉心打扮出席公開場合,政壇中人皆注意到。(《蘋果日報》圖片)

五年前的十月份,大 Sir親自到白加道政務司司長官邸向唐英年教路。 (《蘋果日報》圖片)

全港最貴雞紅韭菜

去福臨門俾人鋸到一頸血就係理所當然,不過真係冇諗到可以食到雞血。禮拜六去九福(九龍福臨門),咁高檔嘅食肆,竟然推出特色菜——雞紅韭菜,真係匪夷所思,仲要賣一百六十蚊一客,嘩,加埋一,咪一百八十蚊?真係堪稱全港最貴嘅雞紅韭菜呀,真正扮高尚菜式。

雞紅韭菜或者豬紅韭菜呢啲平民化食品,都係街邊地踎館菜式,我估係啲闊佬踎喺街邊食怕俾人見到,坐喺福臨門食,夾住嚿雞紅,懷念以前未有能力食福臨門嘅日子咯!

個企枱仲同我講,話冇乜幾多貨,係就快手啦,唓!我梗係冇咁笨,寧願叫番個翅啷口,加啲私家嘅 XO干邑吊吓味唔過癮呀。點知原來我都跌晒眼鏡,星期六話俾我老友聽福臨門有雞紅食,佢第二日去都已經售罄!須知道家陣福臨門係「劉(大劉)落楊上」,唔鞭策吓佢哋就好難有好嘢食,有時俾一流價錢,第三梯隊嘅功架,間接都係斬到一頸血;啲老廚榮休,我都希望第三梯隊接到班!

雞紅我就冇興趣,炸豬大腸都 OK嘅。

食翅要加番羮 X.O.先夠過癮,支酒唔貴得過一支靚紅酒,但勝在係限量紀念版!

楊國佳

工廈大王楊耀松長子,八十年代往北美洲開山劈石,做一帶一路先頭部隊,自比為星仔變星爺前冇人懂欣賞其無厘頭文化,廿年後終於領略當中奧妙,與粉絲分享在北美洲各路人士交手經歷,絕不老點。

身價最高球隊

叔李兆基以及超人李嘉誠雙雙為彤叔扶靈,三人曾經一齊往海外闖,揚名海外之作有加拿大「世博豪園」,當地人稱為「李鄭屋邨」,三位富豪更曾自組一隊高爾夫球隊,被譽為全球身價最高球隊,但打 golf要四人行,故需要搵人戥腳,昔日有幸為呢隊超級球隊做戥腳王都升晒呢冒出頭來,如新進賭王呂志和、梁錦松、鄭維健以及港燈非執董佘頌平律師,彤叔都算老懷安慰。

惟鄭裕彤喪禮,才能令李兆基(黃圈)和李嘉誠(紅圈)同場出現。

鄭維健

呂志和

梁錦松


鍾意就快D Share啦!