掃呢頁CODE去手機

2016年10月20日 星期四

體壇巨星:笑死朕!奧蘇里雲被VR玩到趴街 __,

「火箭」奧蘇里雲打桌球出神入化,都唔駛點講,不論你係咪佢粉絲都可能知道佢有幾「癲」,最近呢位英格蘭球星就挑戰另類桌球,諗唔到佢「蝦碌」玩到趴街,四腳朝天,認真爆笑。話說奧蘇里雲試玩依家興起的VR模擬視像,當中是戴着一個模擬眼罩去打桌球,本應奧蘇里雲控制得唔錯,但可能實在太真實了,他以為要趴落枱打波,點知一趴就趴咗落地,好搞笑,佢起身仲話:「我張波枱呢!」SO東波同你追實體壇每個精彩時刻! http ...




其他影片:>>






「火箭」奧蘇里雲打桌球出神入化,都唔駛點講,不論你係咪佢粉絲都可能知道佢有幾「癲」,最近呢位英格蘭球星就挑戰另類桌球,諗唔到佢「蝦碌」玩到趴街,四腳朝天,認真爆笑。

話說奧蘇里雲試玩依家興起的VR模擬視像,當中是戴着一個模擬眼罩去打桌球,本應奧蘇里雲控制得唔錯,但可能實在太真實了,他以為要趴落枱打波,點知一趴就趴咗落地,好搞笑,佢起身仲話:「我張波枱呢!」

SO東波同你追實體壇每個精彩時刻! 

http://on.fb.me/1PWMCFH 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!