網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年10月18日 星期二

爆阿囡重成30磅!陳豪笑晒:肥豬仔咁 __,陳豪,

陳豪講到細女好可愛咁。視帝陳豪出席《跳躍飛騰TVB邁向50周年》無綫台慶亮燈活動,身為台慶劇《來自喵喵星的妳》男主角的他,直言對收視有信心,他謂:「呢個組合係之前《鬼同你OT》班底,所以冇壓力。雖然《鬼》劇出完街唔係好耐,但社會需要開心嘅提材。」談到日前與太太陳茵媺帶同細女探望好友張嘉兒,陳豪謂:「係呀!探嘉兒個女順便帶埋自己個女去,因為要餵奶嘛!(個女第一次曝光喎!)我之前都唔知,早知要曝光就搵 ...




其他影片:>>






陳豪講到細女好可愛咁。

視帝陳豪出席《跳躍飛騰TVB邁向50周年》無綫台慶亮燈活動,身為台慶劇《來自喵喵星的妳》男主角的他,直言對收視有信心,他謂:「呢個組合係之前《鬼同你OT》班底,所以冇壓力。雖然《鬼》劇出完街唔係好耐,但社會需要開心嘅提材。」

談到日前與太太陳茵媺帶同細女探望好友張嘉兒,陳豪謂:「係呀!探嘉兒個女順便帶埋自己個女去,因為要餵奶嘛!(個女第一次曝光喎!)我之前都唔知,早知要曝光就搵張再靚啲嘅相,冇咩所謂都第三個嘞,好在個女夠靚,依家佢5個月大(小編註:接近六個月喇其實),肥豬仔咁,近30磅。」他更指有與嘉兒分享湊仔經,問到嘉兒會否效法他生三個,陳豪表示不知情,但就笑指若然想多產,便要「密啲手」。

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!