網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年10月18日 星期二

【不再神同步】阿田定欣台上面左左? __,阿田,胡定欣,定欣,田蕊妮,

佢哋兩個做咩事呢?藝人田蕊妮(阿田)同胡定欣現身無綫台慶亮燈節目《跳躍飛騰TVB邁向50周年》,佢哋兩個一齊梗係宣傳新劇《來自喵喵星的妳》喇!但唔知係早前阿田喺宣傳嗰陣係咁提陳展鵬激嬲咗定欣,定係因為佢兩個爭視后爭到面左左呢?雖然定欣同阿田坐埋一齊,不過佢哋唔再「神同步」之餘,仲要貌合神離。阿田就好興奮,不斷同啲演員自拍,仲要V晒手,哈哈大笑咁;相反,定欣個樣就好灰,全程發吽哣,就算笑都只係強顏歡 ...


佢哋兩個做咩事呢?

藝人田蕊妮(阿田)同胡定欣現身無綫台慶亮燈節目《跳躍飛騰TVB邁向50周年》,佢哋兩個一齊梗係宣傳新劇《來自喵喵星的妳》喇!

但唔知係早前阿田喺宣傳嗰陣係咁提陳展鵬激嬲咗定欣,定係因為佢兩個爭視后爭到面左左呢?雖然定欣同阿田坐埋一齊,不過佢哋唔再「神同步」之餘,仲要貌合神離。阿田就好興奮,不斷同啲演員自拍,仲要V晒手,哈哈大笑咁;相反,定欣個樣就好灰,全程發吽哣,就算笑都只係強顏歡笑,又好似唔多想理阿田咁,到底係趕劇太攰定係...咩呢?

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!