網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年10月25日 星期二

《溏心3》大洗牌 李司棋撐翠如條件好 __,翠如,李司棋,黃翠如,

呢個畫面,好有親切感。無綫製作部總監(戲劇合拍)劉家豪於電視城出席新劇《溏心風暴3》拍攝宣傳片現場,他表示今次劇集背景以茶餐廳為主題,是奶茶王子的故事。他又直指40集的劇集夠晒貼地,亦會繼續秉承「以家為本以愛維家」宗旨。他表示《溏心》系列一珪演員都好好朋友,亦有GROUPCHAT,故當時決定開拍大家都一呼百應。他預計劇集在明年農曆新年後拍攝,談到《溏心3》沒有林峯、陳法拉及鍾嘉欣,他說:「唔好講冇 ...


呢個畫面,好有親切感。

無綫製作部總監(戲劇合拍)劉家豪於電視城出席新劇《溏心風暴3》拍攝宣傳片現場,他表示今次劇集背景以茶餐廳為主題,是奶茶王子的故事。他又直指40集的劇集夠晒貼地,亦會繼續秉承「以家為本 以愛維家」宗旨。他表示《溏心》系列一珪演員都好好朋友,亦有GROUP CHAT,故當時決定開拍大家都一呼百應。他預計劇集在明年農曆新年後拍攝,談到《溏心3》沒有林峯、陳法拉及鍾嘉欣,他說:「唔好講冇,《溏心》有個使命,係資深演員帶新人,當時法拉、嘉欣都係新人,今次就係岑麗香、黃翠如,佢哋有潛質上位,黃宗澤就做男一!」

夏雨、李司棋及關菊英三位鐵膽就繼續留低,他們表示是劉家豪邀請他們返來拍攝,並會與無綫簽部頭約。夏雨謂上一次拍TVB劇已經是八年前的事,並謂回TVB拍劇就似去完旅行回家一樣。被問是否為了劉家豪才回來,他說:「為好角色返嚟,之前咁好成績,家豪嗌一句就返嚟拍啦。」

李司棋就謂《溏心》系列是劉家豪的金漆招牌。被問沒有林峯會否不習慣,她說:「我都好鍾意黃翠如。(條件好?)好好!」關菊英則謂:「出年係《溏心風暴》十周年,又係TVB 50周年,好開心可以拍。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!