網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年10月25日 星期二

武漢講Talk被要脅離場 范冰冰掩鼻走人 __,冰冰,范冰冰,李冰冰,

咁樣畀人趕法,相信范冰冰都係第一次!大陸女星范冰冰憑新片《我不是潘金蓮》入圍本屆金馬獎影后,尋日佢就同導演馮小剛前往大陸武漢華中師範大學宣傳,點知上台亮相10分鐘左右就被趕離場,更傳有人遭要脅「不走就斷電」,嬲到馮小剛話:「對武漢留下不可磨滅的印象!」安全問題遲到一個鐘武漢的華中師範大學尋日提前放映《我不是潘金蓮》,並邀請導演馮小剛、范冰冰、作家劉震雲及方方等人搞「喜劇的挑戰」研討會,點知一開始台 ...




其他影片:>>






咁樣畀人趕法,相信范冰冰都係第一次!

大陸女星范冰冰憑新片《我不是潘金蓮》入圍本屆金馬獎影后,尋日佢就同導演馮小剛前往大陸武漢華中師範大學宣傳,點知上台亮相10分鐘左右就被趕離場,更傳有人遭要脅「不走就斷電」,嬲到馮小剛話:「對武漢留下不可磨滅的印象!」

安全問題遲到一個鐘

武漢的華中師範大學尋日提前放映《我不是潘金蓮》,並邀請導演馮小剛、范冰冰、作家劉震雲及方方等人搞「喜劇的挑戰」研討會,點知一開始台上就少咗張櫈,加上冰冰當時冇現身,大家都以為佢要缺席。之後冰冰終於見人,佢就解釋自己因為安全問題,喺學校門口等咗一個鐘,又喺台上連番道歉。

馮小剛爆料有人要脅「請」冰冰落台

之後冰冰上台10分鐘左右,主持人突然請佢落台,並謂:「因為有些小小的突發情況,冰冰姐需要稍事休息一下。」隨後就有工作人員請冰冰下台,搞到冰冰擘大對眼呆晒。跟住馮小剛就打斷主持人嘅說話:「這件事真不是我們可以控制的,現在是要范冰冰馬上離場,如果不離場就馬上斷電。」台下學生即群起抗議,范冰冰就反過來安撫大家,表示:「我覺得跟大家見面非常好,我也不知道到底為甚麼。」佢又提議若斷電能用蠟燭或手機幫助照明,但馮小剛就無奈表示:「算了,妳走吧!妳走吧!」

微博甫自拍報平安

有指當時范冰冰喊住離場,馮小剛之後亦冇心機再答問題,仲寸爆道:「這是我拍電影有生以來,頭一次見到這種事,讓我對武漢留下了不可磨滅的印象,謝謝大家!」事後冰冰凌晨三點就喺微博報平安:「沒事,都挺好的!都不容易!我也快到家了!」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!