網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年10月4日 星期二

全身得一條打底褲?真空莊思敏透視晒股 __,莊思敏,

除咗重要部位有得遮之外,件衫嘅其他位置都係透視㗎!藝人莊思敏以一身透視裝出席代言美容產品活動,盡騷線條美,認真吸睛!她直認全身只得一條打底褲,可算是真空上陣,她直言:「幾日冇食嘢。(晒優質股喎。)做多咗啲運動,令patpat結實啲。」笠假髮異性緣激增早前因電影角色需要而「剷青」的她,今日披上假髮增添女人味,效果十分理想。對此她得戚謂:「呢個假髮係喺韓國拍廣告時用嘅,我『笠』咗返嚟。長髮幫到手,好多 ...


除咗重要部位有得遮之外,件衫嘅其他位置都係透視㗎!

藝人莊思敏以一身透視裝出席代言美容產品活動,盡騷線條美,認真吸睛!她直認全身只得一條打底褲,可算是真空上陣,她直言:「幾日冇食嘢。(晒優質股喎。)做多咗啲運動,令pat pat結實啲。」

笠假髮異性緣激增

早前因電影角色需要而「剷青」的她,今日披上假髮增添女人味,效果十分理想。對此她得戚謂:「呢個假髮係喺韓國拍廣告時用嘅,我『笠』咗返嚟。長髮幫到手,好多失蹤咗嘅異性朋友出現番,又多咗男仔望。(有冇人追你?)唔係嘅,吹吓水啫,不過其中一個有女友嘅男性朋友,竟然要求攞我廣告嘅人形紙牌返屋企擺,佢話唔似平日嘅我。」

妹妹被網絡欺凌感詫異

談到其家早前裝修引起的漏水餘波,她表示:「成件事畀媒體曝光後,裝修師傅忽然現身,但死都唔肯執埋啲手尾。我要等到完全唔落雨先至可以再解決件事,我覺得佢蝦我哋得幾個女人仔。」對於妹妹莊思明之前自爆遭網絡欺凌,她則謂:「我冇留意件事,但唔明點解佢咁嬲、咁睇唔開。佢依家拍拖開心,唔應該發脾氣,自己開心咪得囉。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!