網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年10月4日 星期二

政Whats噏:政Whats噏︰爆seed游蕙禎關注港人無房扑嘢 __,

游蕙禎於論壇主動提及關注港人想「扑嘢」時,正面對土地問題。(資料圖片)新任立法會議員游蕙禎聯同另外三名新任議員劉小麗等人,今晚(3日)出席理工大學學生會論壇,討論中港矛盾及收回單程證審批權,游蕙禎於論壇末段突然爆seed,主動提及關注港人想「扑嘢」(做愛)時,正面對土地問題。她說︰「就算我哋要扑嘢,我哋都搵唔到房去扑,呢個係一個好現實嘅問題㗎嗎」。游蕙禎於論壇末段,被台下問及移民審批權等問題時,指 ...




其他影片:>>






游蕙禎於論壇主動提及關注港人想「扑嘢」時,正面對土地問題。(資料圖片)

新任立法會議員游蕙禎聯同另外三名新任議員劉小麗等人,今晚(3日)出席理工大學學生會論壇,討論中港矛盾及收回單程證審批權,游蕙禎於論壇末段突然爆seed,主動提及關注港人想「扑嘢」(做愛)時,正面對土地問題。她說︰「就算我哋要扑嘢,我哋都搵唔到房去扑,呢個係一個好現實嘅問題㗎嗎」。

游蕙禎於論壇末段,被台下問及移民審批權等問題時,指面對長久以來資源錯配的社會,「我哋一直都喺被規劃嘅位置」,不斷被縮窄生存空間,她直言要改善有關情況,不單靠一句口號,需要大家真正去落實。

她其後如數家珍,把港人特別是年輕人面對問題一一列舉出來,當中特別提及港人如想「扑嘢」,都難以找到適合地方︰「我哋面對住嘅係一畢業,就要出來還Grant Loan,我哋負擔唔起一層樓嘅租價,我哋連嘢都......就算我哋要扑嘢,我哋都搵唔到房去扑,呢個係一個好現實嘅問題㗎嗎,我哋面對住嘅問題。」

就此,她呼籲在場人士去思考,憑藉自己力量可以做到甚麼事情,重申「我哋一齊要去規劃」,又承諾自己進入議會後會盡快推動有關事宜。

※更多政經猛料、秘聞,請關注政Whats噏fb:

https://goo.gl/ndFQNz


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!