網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年10月19日 星期三

愛到摸唔停》阿GEM做媒人 小方借李蘊箝超蓮 __,小方,李蘊,GEM,何超蓮,超蓮,方力申,

G.E.M.成功撮合方力申及超蓮,八月中阿GEM生日,佢哋就以情侶身份到賀兼謝媒。方力申與超蓮拍拖個幾月,就跟住女友出席李蘊女兒的百日宴,十足跟得男友一樣。方力申同超蓮本來大欖都扯唔埋,全靠超蓮個好姊妹阿GEM做媒人,佢哋一撻即著,快過打針呀!雖然方力申家境唔錯,但同超蓮真係兩個世界嘅人。但阿GEM見超蓮同吳克群分手後,對啲富二代追求者,包括霍啟山,興趣唔大,又明知佢鍾意靚仔,所以撮合佢同剛回復單 ...




其他影片:>>






方力申與超蓮拍拖個幾月,就跟住女友出席李蘊女兒的百日宴,十足跟得男友一樣。

方力申同超蓮本來大欖都扯唔埋,全靠超蓮個好姊妹阿GEM做媒人,佢哋一撻即著,快過打針呀!

雖然方力申家境唔錯,但同超蓮真係兩個世界嘅人。但阿GEM見超蓮同吳克群分手後,對啲富二代追求者,包括霍啟山,興趣唔大,又明知佢鍾意靚仔,所以撮合佢同剛回復單身嘅方力申。

七月撻著,八月中阿GEM生日,佢哋就以情侶身份到賀兼謝媒。阿GEN喺ig話:「一群男人,和男人背後的女人。」漏晒口風。

為咗箝實女友,方力申連李蘊囡囡百日宴都坐足全晚,事關超蓮係bb個契媽吖嘛。

雖然越級挑戰成功,但方力申都好避忌,今次尼泊爾之旅,佢同超蓮都冇放對方嘅相上網。

不過佢始終血氣方剛,喺公眾場合對住超蓮都忍唔住手多多。喺尼泊爾機場拍佢膊頭,壁咚佢!傾傾下又拍佢膊頭,等攞行李都要摸下手臂,玩手機都要過下手癮。

唔知二人世界嘅時候,佢對手會放喺邊呢?


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!