網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年11月14日 星期一

女神男神:靚女版項少龍 球壇「神預測」震撼13億人! __,女神,

(互聯網圖片)中國著名配對節目《非誠勿擾》,最近爆出一則震撼球壇嘅新聞,話說女嘉賓關瑩喺自我介紹環節,自稱係德國隊忠實粉絲,球會就最鍾意皇家馬德里,不過講到最Like球星,呢位24歲靚女竟然話:「我最鍾意拜仁嘅馬高列奧斯!」咪住,又話係德國粉絲,馬高列奧斯幾時由多蒙特去咗拜仁慕尼黑㗎?片段一出即刻喺網上面瘋傳,大批球迷恥笑關瑩扮係足球迷呃男仔,事實就乜都唔識,但亦有人話佢只係緊張得滯,一時口快快講 ...




其他影片:>>






(互聯網圖片)

中國著名配對節目《非誠勿擾》,最近爆出一則震撼球壇嘅新聞,話說女嘉賓關瑩喺自我介紹環節,自稱係德國隊忠實粉絲,球會就最鍾意皇家馬德里,不過講到最Like球星,呢位24歲靚女竟然話:「我最鍾意拜仁嘅馬高列奧斯!」咪住,又話係德國粉絲,馬高列奧斯幾時由多蒙特去咗拜仁慕尼黑㗎?

片段一出即刻喺網上面瘋傳,大批球迷恥笑關瑩扮係足球迷呃男仔,事實就乜都唔識,但亦有人話佢只係緊張得滯,一時口快快講錯;連香港巴打知道呢件事,都話佢一定係《尋秦記》男主角項少龍個妹識穿越時空,唔係點會知先得㗎!事實上,關瑩社交網的確有唔少着住德國波衫嘅相,對於網民瘋狂嘲笑,關瑩亦作出「神」回應:「你哋唔好咁心急,過多幾年再睇下,阿姐我講嘅係未來嘅新聞!」

東網體育同你追實體壇每個精彩時刻! 

http://bit.ly/2ecTF2A 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!