網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年11月14日 星期一

鍾景輝患大腸癌離《家》靜養 __,癌,

鍾景輝患大腸癌離《家》靜養
查看相片陳國邦指KingSir身體康復進度良好。【東方日報專訊】資深演員鍾景輝(KingSir)患上大腸癌一期,幸及時發現並即入院治理,施微創手術後他已經出院回家休養,但電視劇與舞台劇等雙雙煞停,回歸劇組暫未有期。其愛徒陳國邦透露其康復進度良好,而早前合作話題劇《律政強人》的李佳芯亦祝KingSir早日康復。年屆79歲的戲劇大師鍾景輝(KingSir)仍活躍於電視圈及舞台,早前他以身體抱恙為由,退 ...


查看相片
陳國邦指King Sir身體康復進度良好。

【東方日報專訊】資深演員鍾景輝(King Sir)患上大腸癌一期,幸及時發現並即入院治理,施微創手術後他已經出院回家休養,但電視劇與舞台劇等雙雙煞停,回歸劇組暫未有期。其愛徒陳國邦透露其康復進度良好,而早前合作話題劇《律政強人》的李佳芯亦祝King Sir早日康復。

年屆79歲的戲劇大師鍾景輝(King Sir)仍活躍於電視圈及舞台,早前他以身體抱恙為由,退出與愛徒陳國邦合演的舞台劇,有份參演的處境劇《愛.回家之八時入席》亦處休假階段。據知,King Sir是患上大腸癌第一期,幸及時發現並立即手術處理,目前已經出院回家休養。

例行檢查發現

《八》劇監製羅鎮岳透露,King Sir早於一個月前已向他請病假,而戲份亦暫時抽起,回歸劇組暫未有期:「King Sir依家係病假中,件事未見街時一直都想低調,因為想畀佢靜靜休養,唔想影響到佢休息,佢之前話身體唔係好舒服,要入院驗,發現要做手術,自己聽到都好唔舒服,覺得劇本係可以改,畀King Sir佢安心休息。(病假請到幾時?)冇話到幾時,佢幾時返都無任歡迎,對劇集影響唔大,相信觀眾會明白,現階段佢嘅戲份抽起咗,話佢角色去內地旅遊、學氣功。」

而其愛徒陳國邦則透露King Sir身體康復進度良好:「大腸問題已經處理好,佢係做微創手術,之後唔需要做化療,目前已經出院休養中。(係做定期檢查時發現?)係嘅,佢咁大年紀當然會做定期檢查,亦都好好運無意間發現到,可以盡快做處理。」

講到King Sir退出舞台劇,國邦說:「兩個星期後就要演出,對於一位剛做完手術嘅老人家,莫講係佢,就算係我都應付唔到,大家都係好專業嘅演員,(退演)當然唔會對劇團有影響。(期待King Sir康復回到幕前?)相信老師係唔會停,當然要睇佢康復情況,佢進度好好,依家已經行動自如。」

李佳芯撐宣傳冇異樣

據知,King Sir請假前正值劇集《律政強人》宣傳期,當時他表現未有異樣。同劇拍檔的李佳芯表示King Sir在幕前一向精靈示人,希望他早日康復,而李璧琦指King Sir當時顯得很精神,上落樓梯和回答問題都顯得中氣十足,她表示已透過群組問候對方:「收到呢個消息,覺得好突然,但知佢手術成功,希望佢快啲好番。」

是日精選

定欣預告與展鵬共度聖誕


鍾意就快D Share啦!