網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年11月14日 星期一

努力減磅 關心妍自爆上圍3「cup」跳! __,關心妍,

今日佢着到咁密實,唔知係咪刻意遮一遮個身材呢?歌手關心妍(Jade)今日與老公楊長智為愛女楊榮心(Jovia)舉行百日宴,關心妍接受傳媒訪問時指自己已經停餵哺人奶,她說:「我餵咗3個月,因為我本身又唔多,佢食好多奶粉,所以醫生都叫我停,話我(人奶)都唔夠畀佢。」為咗個囡做宅女問到關心妍老公楊長智會否好恨仔?要傳宗接代?她說:「佢鍾意囡,仔就個個爹哋都話冇所謂嘅,但如果有就梗係開心,但我未有呢個打算 ...


今日佢着到咁密實,唔知係咪刻意遮一遮個身材呢?

歌手關心妍(Jade)今日與老公楊長智為愛女楊榮心(Jovia)舉行百日宴,關心妍接受傳媒訪問時指自己已經停餵哺人奶,她說:「我餵咗3個月,因為我本身又唔多,佢食好多奶粉,所以醫生都叫我停,話我(人奶)都唔夠畀佢。」

為咗個囡做宅女

問到關心妍老公楊長智會否好恨仔?要傳宗接代?她說:「佢鍾意囡,仔就個個爹哋都話冇所謂嘅,但如果有就梗係開心,但我未有呢個打算住,等心心大個啲先,依家都唔捨得出門口,我連街都唔係好想出,如果再多一個都唔知點算。」問到她計劃何時復出工作?她坦言目前沒有想過工作,她的工作就是湊女,她說:「佢好黐我,佢對眼不離我,我去邊佢都scan住我,變咗我都唔捨得走。佢真係認得阿媽喺邊、做緊乜,連我化妝都望實我。(你贏咗爹哋?)贏咗,佢喺爹吔身邊淨係扭,好似啲女嗲爹哋,媽咪就好需要,所以冇乜必要我都唔會出街。」

囡囡戒咗食夜奶

關心妍表示即使出外,夫婦二人都好早十二點前返到屋企,因為榮心好乖,沒有食夜奶,每晚十一點半就瞓,她說:「一瞓就瞓到朝早七點幾,所以我哋夜返,因為屋企有隻狗,butter(狗女)就不停吠,阿囡就會醒,所以兩個女搞唔掂,就唔可以去夜街,盡量12點前返,唔想囡囡食番夜奶。」

搞教育基金保囡囡一生

問到夫婦二人送了甚麼大禮給囡囡?關心妍說:「買咗保險畀佢,好多朋友都話好緊要,同埋要整一個第日讀書嘅教育基金畀佢,最緊要係教育,咩都係假,呢兩樣係保佢一生,我哋投資晒落去,今日收到親友啲禮物、禮金,禮金我就會捐咗去我『妍亮生命基金』,我一開始呢個基金就有咗佢,只係去咗幾十間學校就停咗,因為你搞到媽咪基金停咗,將你收到嘅利是捐畀有需要嘅學生,明年等BB大啲嘅時候,我就開始番基金工作。(幫囡囡買嘅保險額好大?)都大㗎,都要供㗎,原來供小朋友都要好多錢,要老公畀心機搵錢。」

自爆上圍3「cup」跳!

現場見到關心妍身型比之前豐腴,她坦言努力瘦了8磅,仲差10磅,她說:「其實我佗住佢時肥咗30磅,生咗之後減番啲,坐月要坐得好,我係食咗5kg米,變咗個飯桶,食咗個半月,我佗佢唔肥,點知坐月坐到好肥,真係辛苦,因為開刀唔可以太快做運動。開演唱會時係110磅,依家仲差幾磅,對我嚟講係肥咗好多。(上圍升cup?)呢個唔好提,係從來冇跌過,冇跌過之餘原來真係會升,人哋話好嘅,我唔使要咁厲害,我希望減番啲啲,我差不多升咗3個cup,原來餵人奶係好厲害,我覺得唔需要咁多。」聽到記者笑她老公應該好開心,她怕醜得哈哈大笑。

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!