網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年11月14日 星期一

趙學而:趙學而喊唔停:一世人好似活咗七世咁! __,學而,趙學而,

趙學而現年44歲的歌手趙學而一連兩場的《我趙學而演唱會》今晚於九展開鑼。在演唱會上,趙學而翻唱不少歌手的歌,當唱到歌手方皓玟的《你是你本身的傳奇》的第二句已經喊晒,完全是邊唱邊喊。唱畢後,學而表示:「多謝方皓玟寫呢首歌,多謝我經理迫我唱呢首歌,多謝過往自己人世間嘅經歷,每一次,係每一次,唱呢首歌都喊。我唔知點解喊,聽到首歌intro我就想喊(狂喊)。今次呢個演唱會叫『我趙學而演唱會』,但其實都係每 ...


趙學而

現年44歲的歌手趙學而一連兩場的《我趙學而演唱會》今晚於九展開鑼。在演唱會上,趙學而翻唱不少歌手的歌,當唱到歌手方皓玟的《你是你本身的傳奇》的第二句已經喊晒,完全是邊唱邊喊。

唱畢後,學而表示:「多謝方皓玟寫呢首歌,多謝我經理迫我唱呢首歌,多謝過往自己人世間嘅經歷,每一次,係每一次,唱呢首歌都喊。我唔知點解喊,聽到首歌intro我就想喊(狂喊)。今次呢個演唱會叫『我趙學而演唱會』,但其實都係每個人嘅故事拼湊而成,人生經歷高低起跌,我成日話我一世好似活咗七世咁,我需要每個人故事令我人生更豐富。死啦,我好似喊到收唔到聲,啲人成日覺得我好惡、好煩,其實我好易喊,係喊包,不過大家都覺得我好兇狠。」

到Encore位學而更「踢人字拖」出場,期間有多位歌迷上前送花,她笑言:「真係好耐冇經歷過,好係我嗰個年代,即係我做女嗰時。」之後學而唱《其實怕選擇》及最後一首歌《尋開心》,當學而望到台下歌迷亮起手機電筒變成一片星海,學而又感動落淚說:「好衰架,你哋係要開大燈畀我睇!」而演唱會唱到晚上十一時完埸。

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!