網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年11月18日 星期五

東網率先揭懷孕3個月 吳若希24載傳奇 __,吳若希,

吳若希,一生夠晒傳奇!現年24歲嘅吳若希(Jinny)「神穩」接近半年,期間驚爆澳門男友AlexHo又分又合,更盛傳有喜兼搬往澳門安胎。就此,《東網》今日第一時間披露吳若希堅係有喜三個月及於社交網報喜;而隨住報道出街,即引爆全城熱話,就連其前經理人Simon,亦指吳若希親口承認有喜,認真可喜可賀。富變貧再由貧變富Jinny於福建出世,原本出身富裕的Jinny,因父親生意出現問題而家道中落,其後父母 ...


吳若希,一生夠晒傳奇!

現年24歲嘅吳若希(Jinny)「神穩」接近半年,期間驚爆澳門男友Alex Ho又分又合,更盛傳有喜兼搬往澳門安胎。就此,《東網》今日第一時間披露吳若希堅係有喜三個月及於社交網報喜;而隨住報道出街,即引爆全城熱話,就連其前經理人Simon,亦指吳若希親口承認有喜,認真可喜可賀。

富變貧再由貧變富

Jinny於福建出世,原本出身富裕的Jinny,因父親生意出現問題而家道中落,其後父母離異,10歲時Jinny跟母親一起到香港生活,並與姨姨、公公及婆婆住在公屋。入行後,Jinny負面新聞一浪接一浪,雖然未有特別大紅大紫,但入行數年後卻搬入月租4萬的何文田豪宅兼買名車。

多災多難

有指Jinny跟籃球員劉子健及多位有米叔叔包括陳淑蘭前男友王弼燮、富商林棣權等人傳過緋聞,更曾被指入行前在夜場工作。去年Jinny母親因踩單車出意外受重傷,而這數年Jinny亦一而再備受喉嚨生繭問題困擾,事業及身心均受到重大考驗;不過正如吳若希自己首洗惱歌《越難越愛》,即使面對重重困難,佢依然全情投入工作,近年仲成功入屋做埋女神,事業運可謂唔錯。

不過,人生大起大跌嘅Jinny,今年同澳門金融才俊相戀後,竟喺事業起飛時宣布佗B,仲惹嚟未婚懷孕揣測,認真估佢唔到。

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!