網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年11月18日 星期五

謝杏芳原諒出軌林丹:一家人風雨同舟 __,林丹,

謝杏芳公開力撐老公,仲上載埋手仔相晒家庭樂。中國羽毛球運動員「超級丹」林丹昨日承認背大肚妻謝杏芳出軌,事件震驚中港,其「全民偶像」形象更於一日之間崩毁。有關佢嘅「風流史」爆料一浪接一浪,事件峰迴路轉,今朝疑似林丹偷食嘅對象趙雅淇其工作室微博更反咬林丹酒後失控。事件曝光後,喺11月4號誕子、仲坐緊月嘅謝杏芳一直未有回應老公出軌一事,事隔一日,佢終於上水,喺微博公開發文表示已原諒老公,並寫道:「我們一 ...


謝杏芳公開力撐老公,仲上載埋手仔相晒家庭樂。

中國羽毛球運動員「超級丹」林丹昨日承認背大肚妻謝杏芳出軌,事件震驚中港,其「全民偶像」形象更於一日之間崩毁。有關佢嘅「風流史」爆料一浪接一浪,事件峰迴路轉,今朝疑似林丹偷食嘅對象趙雅淇其工作室微博更反咬林丹酒後失控。

事件曝光後,喺11月4號誕子、仲坐緊月嘅謝杏芳一直未有回應老公出軌一事,事隔一日,佢終於上水,喺微博公開發文表示已原諒老公,並寫道:「我們一家人會支持這個敢於擔當、知錯會改的男人,感謝朋友和球迷的關心,我們一家人風雨同舟。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!