網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年11月18日 星期五

【「劉甘」歲月】戲院追訪初邂逅 甘比唔識死篤大劉粒痣 咁就撻著! __,甘比,劉鑾雄,大劉,

65歲嘅超級富豪劉鑾雄(大劉)風流半生,大美人李嘉欣、關之琳、蔡少芬、洪欣等女星都曾經係佢嘅紅顏知己,近年大劉只有呂麗君同甘比兩位女友,不過,日前大劉登報同呂麗君斷絕關係,強調佢哋喺2年前已經分手,o依家大劉身邊只有從來冇問佢要錢,兼喺佢患病其間百分之一百照顧佢嘅甘比,兩人至今走過14年浪漫「劉甘歲月」。而佢哋相識就正正因為《蘋果》娛樂版記者出身嘅甘比,當年獲上司指派專責採訪大劉嘅新聞,某日甘比收 ...




其他影片:>>






65歲嘅超級富豪劉鑾雄(大劉)風流半生,大美人李嘉欣、關之琳、蔡少芬、洪欣等女星都曾經係佢嘅紅顏知己,近年大劉只有呂麗君同甘比兩位女友,不過,日前大劉登報同呂麗君斷絕關係,強調佢哋喺2年前已經分手,o依家大劉身邊只有從來冇問佢要錢,兼喺佢患病其間百分之一百照顧佢嘅甘比,兩人至今走過14年浪漫「劉甘歲月」。而佢哋相識就正正因為《蘋果》娛樂版記者出身嘅甘比,當年獲上司指派專責採訪大劉嘅新聞,某日甘比收到公司order到戲院追訪大劉,兩人第一次邂逅嘅地點原來就喺戲院,有股壇狙擊手封號嘅大劉,平日霸氣盡現嘅佢對傳媒不假辭色,通常都係十問十唔答。試過有線女記者不慎用咪牌扑中大劉塊面,十級震怒嘅大劉狂搖支咪三下,怒吼:「黐線嘅!你知唔知你整到我塊面,黐線嘅!」然而,當日大劉睇完戲離開戲院,首次見到等咗自己好耐嘅甘比,當時甘比完全唔知驚,仲用手篤大劉面上粒痣,問佢:「係咪真㗎?」結果,大劉被甘比嘅儍氣吸引,覺得佢好得意好可愛,不但和顏悅色接受訪問,仲要有問必答做順得人,自此對甘比留下深刻印象。

甘比當年因為追訪大劉結緣 有指甘比當年完全唔驚大劉,仲用手篤大劉面上粒痣,問佢:「係咪真㗎?」
而大劉被甘比嘅儍氣吸引

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!