網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年12月6日 星期二

【隻腳勁幼】Baby凸巨肚拖曉明來港掃貨 __,曉明,Angelababy,Baby,黃曉明,

Baby佗住巨肚同老公黃曉明來港掃貨!佗B六個幾月的Angelababy下午在老公黃曉明陪同下現身中環,身邊更有五名助手相伴。挺着巨肚的Baby穿上緊身黑色衫襯白色外套,腹部明顯隆起,不過手腳依然纖幼!如同女王出巡的Baby,全程心情勁靚不時笑笑口,在一眾人陪伴下狂掃BB用品,所揀的全是頂級名牌及有機產品。至於曉明則化身緊張大師,半步不離老婆左右,不時十指緊扣拖實老婆。一行人買到大包細包,離開時於 ...


Baby佗住巨肚同老公黃曉明來港掃貨!

佗B六個幾月的Angelababy下午在老公黃曉明陪同下現身中環,身邊更有五名助手相伴。挺着巨肚的Baby穿上緊身黑色衫襯白色外套,腹部明顯隆起,不過手腳依然纖幼!如同女王出巡的Baby,全程心情勁靚不時笑笑口,在一眾人陪伴下狂掃BB用品,所揀的全是頂級名牌及有機產品。

至於曉明則化身緊張大師,半步不離老婆左右,不時十指緊扣拖實老婆。一行人買到大包細包,離開時於扶手電梯有傾有講,記者上前打招呼,曉明和Baby友善地笑笑口,而曉明更第一時間取出太陽眼鏡戴上,保持番靚仔星味!雖然Baby佗住大肚,但行起上來非常輕鬆,之後一行人再步入名店!曉明在等候老婆置裝時,就暫時玩一下電話打發時間!

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!