網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年12月6日 星期二

為患癌父籌醫藥費 顏仟汶被迫拍三級片 __,癌,顏仟汶,

顏仟汶向生活低頭,無奈之下接拍三級片。現年46歲的顏仟汶(Sophie)一直與圈外老公相親相愛,結婚八年的她卻向東網自揭正與對方搞離婚,更已服用情緒藥兩年,而Sophie現在更於錦田獨居,出出入入形單影隻。而講到與老公分居,Sophie更即場爆喊!談到她曾於1998年與杜汶澤相戀,卻因為田蕊妮介入而分手,問到現時會否嬲女方做第三者?她表示早已放下:「嗰陣時都冇嬲過田蕊妮,更何況依家,亦唔覺得杜汶澤 ...




其他影片:>>






顏仟汶向生活低頭,無奈之下接拍三級片。

現年46歲的顏仟汶(Sophie)一直與圈外老公相親相愛,結婚八年的她卻向東網自揭正與對方搞離婚,更已服用情緒藥兩年,而Sophie現在更於錦田獨居,出出入入形單影隻。而講到與老公分居,Sophie更即場爆喊!

談到她曾於1998年與杜汶澤相戀,卻因為田蕊妮介入而分手,問到現時會否嬲女方做第三者?她表示早已放下:「嗰陣時都冇嬲過田蕊妮,更何況依家,亦唔覺得杜汶澤對我唔住,因為知佢已經唔愛你,十幾年前嘅事,咩都淡化晒」

演藝路一波三折

入行27年的Sophie試過拍無綫劇捱到肝炎,亦試過為生活做接待員,更試過因為幫雜誌影性感相,簽約後短短10個月被亞視炒魷魚,演藝路上可謂一波三折。無奈要向生活低頭的她,當年不幸得悉父親患上食道癌,需要籌措醫藥費,適逢王晶和李兆基找她接拍三級片,她只好答應:「個數字好吸引,我細佬妹仲細,但唔可以賴屋企人,係我自己冇計劃過。(有冇後悔?)其實我希望時間可以倒流,去番我中一時,畀心機讀好啲書,唔入娛樂圈。」

身材依然Fit爆

曾為家庭而「獻身」的Sophie在訪問中邊哭邊說幸好父親身體比起以前好好多,細妹已出身之餘,細佬亦大學畢業,總算鬆一口氣。拍過一套三點盡露、四套露兩點三級片的她表示前後參與過半百套三級片的演出,更謂就算再拍三級片也不介意。雖然現時已經46歲,但其32C導彈卻零漏氣迹象,即使穿起水着亦絕不比其他少女輸蝕。

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!