網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年12月6日 星期二

女神男神:滑雪得意妹高梨沙羅 豬扒變女神! __,女神,

呢個故事好勵志,原來豬扒都可以變女神!今年20歲嘅日本少女高梨沙羅,年紀細細已經係日本滑雪女王,16歲就攞到世界冠軍名銜,堅唔嘢小!本身人哋見到佢,都只係覺得呢個小妹妹滑雪好叻,因為佢其貌不揚,講句衰啲成個鄉下妹咁,完全同靚扯唔上關係;但佢真係女大十八變,依家識打扮咗之後,變得勁可愛仲好有氣質,唔少日本巴打都高呼「我戀愛了」,仲話佢好似《你的名字》個女主角三葉,依家人氣堅高到不得了!高梨沙羅由小學 ...




其他影片:>>






呢個故事好勵志,原來豬扒都可以變女神!今年20歲嘅日本少女高梨沙羅,年紀細細已經係日本滑雪女王,16歲就攞到世界冠軍名銜,堅唔嘢小!本身人哋見到佢,都只係覺得呢個小妹妹滑雪好叻,因為佢其貌不揚,講句衰啲成個鄉下妹咁,完全同靚扯唔上關係;但佢真係女大十八變,依家識打扮咗之後,變得勁可愛仲好有氣質,唔少日本巴打都高呼「我戀愛了」,仲話佢好似《你的名字》個女主角三葉,依家人氣堅高到不得了!

高梨沙羅由小學2年級就開始學滑雪,到12年參加國際滑雪聯盟嘅奧地利站賽事奪標,一躍成為世界冠軍,成為FIS歷史上最年輕世界盟主,堅犀利!喺2012-13賽季,佢囊括16輪入面嘅8個冠軍,再一次喺世界賽封后,話佢係滑雪女王一啲都冇誇張。

除咗賽績犀利,佢點樣「變靚啲」亦都成為焦點。幾年前高梨沙羅仲係個鄉下小妹妹咁,勁矮細皮膚又黑,但事隔幾年,佢成個輪廓出晒嚟,笑容勁可愛嗒得杯落,畀到巴打初戀嘅感覺,難怪佢人氣愈來愈勁,接廣告接到人都軟啦。

東網體育同你追實體壇每個精彩時刻! 

http://bit.ly/2ecTF2A 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!