網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年12月19日 星期一

【袁偉豪眼濕濕】講明個獎前女友有份 岑杏賢淡然:我已經冇諗感情 __,袁偉豪,岑杏賢,

岑杏賢同袁偉豪宣佈分手前一晚,兩人做完台慶活動之後,同高海寧、唐詩詠仲有洪永城等人去咗坑口宵夜,但係佢哋兩個一直都冇乜交流兼面左左,仲有指岑杏賢本來仲坐喺唐詩詠隔籬,直到洪永城到咗,岑杏賢先坐返埋去男友身邊,過咗一日,佢哋兩個就宣佈分手。而喺噚晚嘅台慶頒獎禮,袁偉豪奪得「最受歡迎電視男角色」,喺台上講感言時,仲多謝咗前女友岑杏賢,仲話:「近呢三年,一直有啲朋友喺我後面支持住我,呢個獎亦都係屬於你有 ...




其他影片:>>






岑杏賢同袁偉豪宣佈分手前一晚,兩人做完台慶活動之後,同高海寧、唐詩詠仲有洪永城等人去咗坑口宵夜,但係佢哋兩個一直都冇乜交流兼面左左,仲有指岑杏賢本來仲坐喺唐詩詠隔籬,直到洪永城到咗,岑杏賢先坐返埋去男友身邊,過咗一日,佢哋兩個就宣佈分手。而喺噚晚嘅台慶頒獎禮,袁偉豪奪得「最受歡迎電視男角色」,喺台上講感言時,仲多謝咗前女友岑杏賢,仲話:「近呢三年,一直有啲朋友喺我後面支持住我,呢個獎亦都係屬於你有份嘅,Jennifer多謝你!」不過到咗訪問嗰時,被問到有關岑杏賢嘅問題嗰時,佢就話唔會再回答。而岑杏賢接受傳媒訪問,問到有冇被袁偉豪感動?佢就話:「因為我今晚,冇睇到直播,因為要出街食飯…所以,我啱啱先返到屋企,(有冇少少感動?)我都係佢嘅朋友,都戥佢好開心。因為我只係聽朋友留言,同文字!不過我會諗住睇返,因為我都知道我好姊妹朱千雪攞咗奬。」岑杏賢仲話袁偉豪攞獎嘅時候,已經用短訊恭喜佢,岑杏賢話:「之於我哋兩個之間嘅感情,我已經冇諗,大家係朋友身份支持大家。」

由羅霖手中接過獎項時,表情係咁…
同岑杏賢分手後,袁偉豪一臉憔悴出席活動。(資料圖片) (資料圖片) 岑杏賢(資料圖片)
袁偉豪、岑杏賢(資料圖片) (資料圖片) (資料圖片)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!