網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年12月19日 星期一

陳凱琳拋磚引「肉」氹嘉穎落疊 __,凱琳,鄭嘉穎,嘉穎,陳凱琳,

陳凱琳施計氹掂男友鄭嘉穎,穿低胸裙與花旦鬥艷!
陳凱琳拋磚引「肉」氹嘉穎落疊小生、花旦傾巢而出頒獎典禮,靚女爭獎之餘不忘於紅地氈爭妍鬥麗,後起之秀陳凱琳、蔡思貝與劉佩玥等各出奇謀Sexy登場,其中陳凱琳略施小計,氹得男友鄭嘉穎批准行性感。陳凱琳施計氹掂男友鄭嘉穎,穿低胸裙與花旦鬥艷!無綫一眾小生、花旦爭奪昨晚17個獎項,以肯定過去一年在事業上的付出,連頒獎禮前的紅地氈亦要鬥餐懵!一眾靚女悉心打扮赴會,同屆港姐出身的陳凱琳(Grace)、蔡思貝與 ...


陳凱琳拋磚引「肉」氹嘉穎落疊

小生、花旦傾巢而出頒獎典禮,靚女爭獎之餘不忘於紅地氈爭妍鬥麗,後起之秀陳凱琳、蔡思貝與劉佩玥等各出奇謀Sexy登場,其中陳凱琳略施小計,氹得男友鄭嘉穎批准行性感。

無綫一眾小生、花旦爭奪昨晚17個獎項,以肯定過去一年在事業上的付出,連頒獎禮前的紅地氈亦要鬥餐懵!一眾靚女悉心打扮赴會,同屆港姐出身的陳凱琳(Grace)、蔡思貝與劉佩玥齊齊Deep V現身大派眼睛冰淇淋。一向被指偏瘦的Grace以一身鮮紅色低胸打扮現身,泛起一陣「微波」,問到事前有否給男友鄭嘉穎過目?她搞鬼地說:「今日試衫嗰陣,我先畀咗套更離譜嘅佢睇,佢即刻話:『你着呀?』我先再攞依家呢套出嚟。平日買嘢都係咁,先攞貴嘅出嚟,然後再話佢知想買平嗰套,通常都過到關。」

李施嬅晒6卡閃鑽

至於雙雙角逐「最佳女配角」的龔嘉欣與王君馨不約而同晒長腿,實力派郭少芸突然以銀色超低胸套褲亮相搶Fo,搞到身旁的阮兆祥「硬晒軚」。升呢人妻的陳自瑤與林夏薇不忘「晒胸」,姚子羚則以性感高貴登場。另一焦點落在李施嬅身上,一身銀色吊帶低胸露背裙的她露出腰間兩側,加上有英皇珠寶贊助的六卡有多的鑽戒,與各自戴上逾600萬英皇珠寶鑽飾的朱千雪與劉佩玥齊齊「閃」爆全場。

另外,懷孕四個多月的張名雅以藍色晚裝現身「晒肚」,可謂另類搶鏡;而朱晨麗於鎂光燈下被發現「妝」扮「白色一撻撻」,即使「晒線」都冇用!

姚子羚Deep V上陣,睇起嚟勁有女神Feel。
  • 姚子羚Deep V上陣,睇起嚟勁有女神Feel。
蔡思貝繼續中門大開,可惜隔重紗殺「峰」景!
  • 蔡思貝繼續中門大開,可惜隔重紗殺「峰」景!
劉佩玥谷出深長「事業線」,扮到靚一靚博攞獎。
  • 劉佩玥谷出深長「事業線」,扮到靚一靚博攞獎。
陳凱琳與唐詩詠等自拍,輕輕一夾派福利。
  • 陳凱琳與唐詩詠等自拍,輕輕一夾派福利。
翠如BB打扮仙氣十足,但「球」技欠奉。
  • 翠如BB打扮仙氣十足,但「球」技欠奉。
李施嬅戴上大大粒鑽戒,「峰」芒畢露。
  • 李施嬅戴上大大粒鑽戒,「峰」芒畢露。
嘩!林夏薇做咗人妻仲咁搏,事業線長到呢!
  • 嘩!林夏薇做咗人妻仲咁搏,事業線長到呢!
黃智雯側一側身,畀「咪咪」抖吓氣!
  • 黃智雯側一側身,畀「咪咪」抖吓氣!
湯洛雯平時唔聲唔聲,台慶嚇你一驚!
  • 湯洛雯平時唔聲唔聲,台慶嚇你一驚!
王君馨晒腿上陣,略嫌太過「甲組腳」。
  • 王君馨晒腿上陣,略嫌太過「甲組腳」。
陳自瑤又嚟「招牌動作」整理裙襬,幾咁養眼。
  • 陳自瑤又嚟「招牌動作」整理裙襬,幾咁養眼。
朱晨麗留待台慶頒獎禮先嚟露兩手。
  • 朱晨麗留待台慶頒獎禮先嚟露兩手。

文:影視組


鍾意就快D Share啦!