網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年12月19日 星期一

下次攞女主角?龔嘉欣想進步壓力好大 __,嘉欣,李嘉欣,龔嘉欣,鍾嘉欣,

真係恭喜晒!藝人龔嘉欣憑《幕後玩家》「爆喊大婆」一角奪得最佳女配角,喺台上爆喊,仲喊到扯晒蝦好激動,接受訪問時龔嘉欣表示:「因為好怕令人失望,之前好多人都預祝我攞獎,宣布一刻以為唔係我,佢哋就咁叫我上台,平時應該好隆重,我以為佢哋玩我,今日屋企做冬,爸爸都飛咗返嚟,知道佢哋有睇電視,所以特別感動。」被問及下一步係咪想攞女主角?龔嘉欣說:「係要諗點樣進步,有獎之後壓力好大,希望會做得更好。」龔嘉欣透 ...




其他影片:>>






真係恭喜晒!

藝人龔嘉欣憑《幕後玩家》「爆喊大婆」一角奪得最佳女配角,喺台上爆喊,仲喊到扯晒蝦好激動,接受訪問時龔嘉欣表示:「因為好怕令人失望,之前好多人都預祝我攞獎,宣布一刻以為唔係我,佢哋就咁叫我上台,平時應該好隆重,我以為佢哋玩我,今日屋企做冬,爸爸都飛咗返嚟,知道佢哋有睇電視,所以特別感動。」被問及下一步係咪想攞女主角?龔嘉欣說:「係要諗點樣進步,有獎之後壓力好大,希望會做得更好。」

龔嘉欣透露在台上一刻個腦一片空白,唔記得咗多謝好姊妹姚子羚:「我拍呢套劇時佢咁啱整傷咗塊面,當時佢心情好難過,不過佢都有同我一齊分析個角色,呢啲真係好姊妹,(請食飯?)會,乜都得,可以得到真心嘅祝福係一件好感恩嘅事,之後都會請劇組一齊食飯,(預咗幾多錢?)冇所謂,咁多人恭喜我係開心事,幾多錢都得,呢個係面子問題。」事前一直畀人話係執二攤得到呢個角色,龔嘉欣表示從來唔會諗呢啲嘢,角色一向有不同人選,最後邊個演會有好多因素,接拍呢個角色演到有抑鬱,得咗獎之後都係一種釋放。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!