網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年12月19日 星期一

翠如遺憾失視后 未能圓離世小朋友心願 __,翠如,黃翠如,

翠如未能贏得視后令佢感到遺憾,因為佢無法圓已離世小朋友嘅心願。昨晚憑劇集《幕後玩家》角逐視后寶座的無綫花旦黃翠如,雖然最後敗於胡定欣手上未能贏得視后,但對於她來說,最大的失落並不是獎項,而是未能圓一位已離世小朋友的心願,成為不能磨滅的遺憾。今日凌晨二時,翠如上載出席台慶頒獎禮時的自拍照,留言指本來約定一位12歲的小朋友到場觀賞頒獎禮,但這位小朋友已不幸離世,她留言:「他跟我說,我想看你拿獎,我跟他 ...


翠如未能贏得視后令佢感到遺憾,因為佢無法圓已離世小朋友嘅心願。

昨晚憑劇集《幕後玩家》角逐視后寶座的無綫花旦黃翠如,雖然最後敗於胡定欣手上未能贏得視后,但對於她來說,最大的失落並不是獎項,而是未能圓一位已離世小朋友的心願,成為不能磨滅的遺憾。

今日凌晨二時,翠如上載出席台慶頒獎禮時的自拍照,留言指本來約定一位12歲的小朋友到場觀賞頒獎禮,但這位小朋友已不幸離世,她留言:「他跟我說,我想看你拿獎,我跟他說,翠如姐姐今年沒有獎,然後他溫柔地笑著(着)對我說,唔緊要,你着靚啲就得啦。我這位小小的朋友仔上了天家,但今晚,翠如姐姐也為你打扮一下,翠如姐姐很少自戀,但今晚覺得幾靚。應承你,翠如姐姐會加油。」

網民留言安慰

翠如發文後,引起大批網民討論並紛紛留言安慰:「有朝一日黃翠如一定會有獎攞,你這位小小的朋友仔都會在天上看你拿獎,黃翠如加油。」、「我相信那小朋友喺天家也會見到你嘅努力以及同時會為你打氣。」、「心地善良的人最靚。」等,其中一個相信認識該位小朋友的網民則留言:「翠如姐姐,呢位小朋友有同我們分享,見到你已很心足,我相信佢知道你有記(紀)念佢,而且為佢而著(着)靚咗&繼續努力,佢一定在天家笑著(着)看你呢。P.S. 今晚我在節目中看到你,都有想起佢。」而翠如則以「謝謝你們」作回覆。

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!