網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年12月14日 星期三

抗癌後復工拍廣告 鍾景輝勁精靈! __,癌,精靈,

鍾景輝復工喇!~天后容祖兒再拍攝全新一輯百老滙廣告,她更在facebook上載廣告拍攝花絮,片中見除見她、林雪、杜小喬外,而早前被爆罹患大腸癌、現正休養中的79歲鍾景輝(鍾Sir)也有現身。雖然鍾Sir的面色較灰暗及少少聲沙,但精神不錯,着格仔衫的他在短片中七情上情,手指指說:「我係黑幫大佬。」之後又見換上黃色裇衫的鍾Sir和林雪、祖兒齊齊坐疑似在配音,鍾Sir瞪大眼似望住螢光幕說:「追。」據知, ...


鍾景輝復工喇!~

天后容祖兒再拍攝全新一輯百老滙廣告,她更在facebook上載廣告拍攝花絮,片中見除見她、林雪、杜小喬外,而早前被爆罹患大腸癌、現正休養中的79歲鍾景輝(鍾Sir)也有現身。

雖然鍾Sir的面色較灰暗及少少聲沙,但精神不錯,着格仔衫的他在短片中七情上情,手指指說:「我係黑幫大佬。」之後又見換上黃色裇衫的鍾Sir和林雪、祖兒齊齊坐疑似在配音,鍾Sir瞪大眼似望住螢光幕說:「追。」

據知,鍾Sir康復進度理想,故近月正式病後「復工」,關心鍾Sir的朋友們大可放心了。

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!