網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年1月26日 星期四

林作擺陣:想𡁻完鬆 __,林作,

林作擺陣:想𡁻完鬆■林作要求麥玲玲為他擺一個極上桃花陣。林作找來堪輿師麥玲玲到其新居看風水,希望擺個靚陣,風山水起又旺桃花。林作竟有所要求:「我想擺個𡁻完鬆嘅陣。」麥玲玲即笑答:「吓!我通常教人擺開花結果陣,但既然你要一個𡁻完鬆嘅極上桃花陣,想要虛幻短暫嘅關係,就可以用類似泰國SPA嘅水兜,將幾朵蘭花剪落嚟放喺水面,不過呢種花陣唔係個個受得起,身弱嘅 ...


林作擺陣:想𡁻完鬆



■林作要求麥玲玲為他擺一個極上桃花陣。

林作找來堪輿師麥玲玲到其新居看風水,希望擺個靚陣,風山水起又旺桃花。林作竟有所要求:「我想擺個𡁻完鬆嘅陣。」麥玲玲即笑答:「吓!我通常教人擺開花結果陣,但既然你要一個𡁻完鬆嘅極上桃花陣,想要虛幻短暫嘅關係,就可以用類似泰國SPA嘅水兜,將幾朵蘭花剪落嚟放喺水面,不過呢種花陣唔係個個受得起,身弱嘅人唔可以三妻四妾,身強嘅命先會冇事。」



■新居廚房寬敞,麥玲玲謂代表家中女人地位強過男人。

麥玲玲指流年桃花位在屋中央,她教路:「當然唔會將桃花放喺屋中間,咁樣會變成頂心杉,可放細盆蘭花喺走廊位。旺名氣財位嘅東北位,可放富貴竹;今年西面係嗌交位,如果唔想同人咁多嗌霎,千祈唔好放植物喺度,擺啲紅色嘢壓住就得。」她又指:「屋企比較多鏡同玻璃,屋主會容易受傷。」代表女主人的廚房寬敞可放三張麻雀枱,代表家中女人強勢過男人。


鍾意就快D Share啦!