網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年2月16日 星期四

黃芷晴男友小心 [壹週刊 - 1406] __,芷晴,黃芷晴,M1,

黃芷晴同識咗多年,但近大半年先開始拍拖嘅男友Jimmy,情侶檔為手錶品牌做推廣。同你吟一吟黃芷晴男友小心有晚七點幾開飯時間,《壹》仔响銅鑼灣見到黃日華個女黃芷晴,同個男仔去咗駱克道一間樓上食肆開餐,食咗個幾鐘落樓,再一齊行去撳錢。現場所見,黃芷晴雖然同呢個男仔冇任何親密動作,不過,兩個人不單全程有講有笑,仲經常你看着我,我看着你咁,一副冧爆樣。嗱!如果黃芷晴唔係公開有個拍拖已經大半年嘅男友Jimm ...


黃芷晴同識咗多年,但近大半年先開始拍拖嘅男友 Jimmy,情侶檔為手錶品牌做推廣。

同你吟一吟

黃芷晴男友小心

有晚七點幾開飯時間,《壹》仔响銅鑼灣見到黃日華個女黃芷晴,同個男仔去咗駱克道一間樓上食肆開餐,食咗個幾鐘落樓,再一齊行去撳錢。

現場所見,黃芷晴雖然同呢個男仔冇任何親密動作,不過,兩個人不單全程有講有笑,仲經常你看着我,我看着你咁,一副冧爆樣。嗱!如果黃芷晴唔係公開有個拍拖已經大半年嘅男友 Jimmy Fung,八珍真係會相信,佢同呢位仁兄 dating中。

不過咁,又未結婚,有人要同真命拗手瓜,照追有幾奇!

雖然冇拖手,但兩個行得好埋,對方更不時冧望黃芷晴,擺明有好感。

等過馬路又好,去撳錢又好,兩人經常互望相笑。

撰文︰八珍


鍾意就快D Share啦!