網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年2月16日 星期四

《東網Baby》:自我隔離獲點醒 陳嘉桓做番Happy Rose __,陳嘉桓,Angelababy,Baby,

陳嘉桓因為當年曾志偉一句說話,令佢嘅心情由低谷跳番上地面,做番「HappyRose」!擁有43吋長腿的陳嘉桓(Rose),憑着「腰果眼」加甜美笑容,入行不久已被封為「宅男女神」。早前她為「東網Baby春日限定版」拍攝泳衣照,自爆2016年打破了個人工作紀錄,拍了十多部內地影視作品,財源滾滾,雞年更有望「上車」置業!回顧入行多年的起起跌跌,Rose直言很感激冼國林與曾志偉,當年更因志偉的一句話,令她 ...


陳嘉桓因為當年曾志偉一句說話,令佢嘅心情由低谷跳番上地面, 做番「Happy Rose」!

擁有43吋長腿的陳嘉桓(Rose),憑着「腰果眼」加甜美笑容,入行不久已被封為「宅男女神」。早前她為「東網Baby春日限定版」拍攝泳衣照,自爆2016年打破了個人工作紀錄,拍了十多部內地影視作品,財源滾滾,雞年更有望「上車」置業!回顧入行多年的起起跌跌,Rose直言很感激冼國林與曾志偉,當年更因志偉的一句話,令她的心情由低谷跳回地面,做番「Happy Rose」!

唔只打得!演技大爆發

現年24歲的陳嘉桓,14歲入行做模特兒,其後加入冼國林旗下的經理人公司,並獲冼國林收為徒弟,經過師傅悉心栽培及3年艱苦訓練下,在武術方面大有進步,更曾獲香港公開武術錦標賽銀牌!她於17歲時參加第二輯《美女廚房》,因外形亮麗及笑容甜美而有「嫩口鍾嘉欣」之稱,更被封為「宅男女神」,多年來拍過不少電影,包括《葉問前傳》、《笑功震武林》、《男人唔可以窮》、《販賣.愛》、《辣警霸王花》及《我要發達》等,其中於《販賣.愛》中飾演援交少女,破格演技贏得不少讚賞。

灰爆刪Post

陳嘉桓14歲入行做模特兒,其後加入國藝公司,不經不覺已10年。回顧入行以來的起起跌跌,Rose直言很開心獲得不少前輩疼錫,令她遇上困難時可以堅強走下去:「記得有一段時間,我因為一啲負面新聞而好唔開心,因為好多根本係將事實扭曲咗。嗰時唔開心到將所有社交平台刪晒,完全封鎖自己,唔想接觸外界,感覺自己好孤獨、好灰!好彩當時師傅冼國林一直開解我,每當我想放棄時,佢都鼓勵我堅持同面對,令我學懂堅強。」

屈埋徒添負能量

除了冼國林外,「獎門人」曾志偉亦是Rose低潮時的一位「救星」,對方的一句話,更令她將不開心轉回「正能量Mode」,她說:「我同志偉哥為同一個首飾品牌代言,所以時不時都會見到佢,佢曾經喺我最唔開心嘅時候講咗一句說話,令我由低俗跳返出嚟,嗰句說話就係叫我要『敞開心扉』,佢話人要開心,要首先將個心打開,否則自己屈屈埋埋,負能量極重,又點可以將歡樂帶畀大家?做幕前就係要將開心、正能量帶畀觀眾,咁先叫有意義!我覺得佢講得好啱,點醒咗我。呢位前輩真係娛樂圈、社會上的一個典範,好值得大家去尊敬同向佢學習!」

新一年目標買樓

2016年可算是陳嘉桓的「幸運年」,破了個人紀錄接了十多套影視作品,當中包括多部內地網絡電影及香港電影《我要發達》、《脫皮爸爸》等,她說:「2016年喺內地拍咗好多嘢,2017年會陸續推出,我都好期待,最開心係可以試到唔同類型嘅角色,唔只局限於動作戲。」

工作上累積經驗自然可喜,而多工作令荷包腫脹更是可賀!去年搵到盤滿缽滿的Rose,希望雞年能夠一圓業主夢:「2016年係猴子本命年,慶幸工作非常唔錯,希望雞年可以更加好,因為好似話雞年旺猴,新一年希望可以繼續試唔同嘅嘢,亦希望買樓做業主。」

Profile:

陳嘉桓(Rose)

三圍:32、25、36

身高:5呎9吋

出生日期:92年11月8日

 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!