網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年2月20日 星期一

與馬國明戀情升溫 黃心穎:有感覺 __,心穎,馬國明,黃心穎,

男慳家換舊款車 女讚孝順好仔黃心穎馬國明戀情升溫派定心丸:有感覺43歲的圈中筍盤馬國明有樓又有愛心,前日更換了約值84萬元的Benz新車,難怪連細他十五年的黃心穎都被吸引,正在萌芽的馬心戀日漸升溫,前晚心穎BB坦言對馬明有感覺,公開讚他,連缺點都變優點:「悶有悶好!」馬明昨日亦讚心穎BB為人爽朗,不會刁僑扭擰,擺明郎有情妹有意。【風騷谷胸】黃心穎前晚在澳門穿上低胸裙性感亮相,她坦言對馬國明有感覺。 ...


男慳家換舊款車 女讚孝順好仔

黃心穎馬國明戀情升溫

派定心丸:有感覺

43歲的圈中筍盤馬國明有樓又有愛心,前日更換了約值84萬元的Benz新車,難怪連細他十五年的黃心穎都被吸引,正在萌芽的馬心戀日漸升溫,前晚心穎BB坦言對馬明有感覺,公開讚他,連缺點都變優點:「悶有悶好!」馬明昨日亦讚心穎BB為人爽朗,不會刁僑扭擰,擺明郎有情妹有意。



【風騷谷胸】

黃心穎前晚在澳門穿上低胸裙性感亮相,她坦言對馬國明有感覺。

馬國明與現年28歲的港姐亞軍黃心穎被連環踢爆蜜會,心穎BB於上月28歲牛一翌日,被本報讀者以「爆相爆片」指她孖馬明拍拖睇戲,半個月後,兩人又被影到去日本餐廳撐枱腳,馬心戀密密見打得火熱。

非一約得米

前晚心穎BB到澳門出席德晉集團春茗,穿上性感大露背裝谷胸現身的她,明顯滿面春風,被問到與馬明有否發展機會?她甜笑說:「可以再了解吓,但都要畀啲空間我哋,你哋咁樣,我哋唔會夠膽做任何嘢。」追問機會大唔大?她直認:「So far都OK嘅。」

問到是否只有馬明一個對象了解中?她大方認:「係啊,我冇咁多精神,感情唔可以分散投資。」覺得馬明有甚麼優點?她讚不絕口說:「孝順好仔,好多人話佢比較悶,但悶有悶好。」開始有感覺了嗎?她甜笑:「OK吖。」不過,日前馬明跟劇組慶祝生日,心穎BB卻缺席,只跟他說了生日快樂,連禮物亦欠奉,她笑說:「佢應該冇嘢缺,我冇理由送女人畀佢,唔會送自己畀佢。」



【冧讚心穎】

馬國明昨日赤腳接受健康檢查,大讚心穎BB性格爽朗,不會刁僑扭擰。

馬明昨日現身尖沙嘴出席神經健康活動,對於心穎BB指了解中的對象只得他一個,他擺出招牌呆樣說:「等我了解吓先,我哋未傾到咁深入。」問到是否同樣只得心穎BB一個了解中?他扮儍說:「我好少約會好多女仔出街。」對於心穎BB讚他孝順好仔,馬明由心裏笑出來:「等我了解吓成件事先啦,不過俾人讚係開心嘅。佢係幾爽嘅女仔,唔會刁僑扭擰。」之前約心穎BB是否一約得米?他坦言:「咁又唔係喎,都要約兩三次㗎。」

講到心穎BB坦言對他有感覺,馬明呆中帶笑:「吓,係咪真㗎?唔好老作喎!」問到日前跟劇集《鐵馬尋橋》演員慶祝生日飯,為甚麼沒心穎BB份?他說:「冇咁快,同佢仲係了解緊。」記者指心穎BB大方認有感覺,為何他身為男人卻這樣?馬明反駁說:「其實都唔知係唔係,我都想知成件事係點。」他更講笑說:「我啲神經有啲受損。」直問是否追心穎BB?他繼續耍太極:「了解中。」

採訪:黃曉妍

攝影:陳俊強、葉君海



心穎BB與馬明早前到太古城拍拖睇戲斷正。資料圖片


鍾意就快D Share啦!