掃呢頁CODE去手機

2017年2月22日 星期三

【香港機場直擊】霆鋒首度公開咀王菲 __,霆鋒,王菲,謝霆鋒,

網友在香港機場遇上霆鋒和王菲,霆鋒情不自禁,首度在公眾場合咀王菲「兩次」。藝人謝霆鋒同天后王菲復合之後,雖然各自有各自嘅工作都好忙,但都會抽時間出嚟聚吓享受二人世界,仲成日畀人影到兩個人現身北京拍拖,真係愛得癡纏!咁當王菲喺香港嘅時候,搵吓霆鋒出嚟都唔出奇吖。咁啱,就有網友xiaoxijojo聲稱喺香港機場遇見霆鋒同王菲。兩位紅星走埋一齊呢啲機會真係唔係每個人都有機會見到㗎,見到會點做?當然要影張 ...


網友在香港機場遇上霆鋒和王菲,霆鋒情不自禁,首度在公眾場合咀王菲「兩次」。

藝人謝霆鋒同天后王菲復合之後,雖然各自有各自嘅工作都好忙,但都會抽時間出嚟聚吓享受二人世界,仲成日畀人影到兩個人現身北京拍拖,真係愛得癡纏!咁當王菲喺香港嘅時候,搵吓霆鋒出嚟都唔出奇吖。

咁啱,就有網友xiaoxijojo聲稱喺香港機場遇見霆鋒同王菲。兩位紅星走埋一齊呢啲機會真係唔係每個人都有機會見到㗎,見到會點做?當然要影張相放上網同大家分享吓囉!

喺張相度見到王菲着住黑色外衣入仲配上紅色針織衫,雖然戴住墨鏡同口罩但星味依然好濃,難怪咁易畀網友認得出而霆鋒就戴住鴨嘴帽,好肉緊咁用捉住王菲手臂,情深款款望住對方。據網友描述,二人親吻咗兩次,係兩次呀!真係SO SWEET!好多網民都話兩個人真係好匹配,祝佢哋幸福快樂。

至於霆鋒就透過經理人霍汶希向東網表示佢現正身在香港,但事件就「冇回應」喇!




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!