掃呢頁CODE去手機

2017年2月22日 星期三

【獨家】未婚夫收埋兩歲私生子 陳雅倫出嫁撻Q __,陳雅倫,

相關連結:【隨時嫁唔成】陳雅倫發「死全家」毒誓未婚夫:未到最後一刻都唔知http://bit.ly/2lCE3cZ陳雅倫生日吵大鑊未婚夫獨自去夜蒲http://bit.ly/2l431i1【睇《危情》都唔夠】鍾意睇咸片陳雅倫「未婚夫」係空心老倌?http://bit.ly/2l4119F現年50歲的陳雅倫(Ellen),去年邂逅比她年輕五年的吳彥祖表哥MartinWong,以為標到尾會,二人拍拖半 ...


相關連結 :

【隨時嫁唔成】陳雅倫發「死全家」毒誓 未婚夫:未到最後一刻都唔知

http://bit.ly/2lCE3cZ

陳雅倫生日吵大鑊 未婚夫獨自去夜蒲

http://bit.ly/2l431i1

【睇《危情》都唔夠】鍾意睇咸片 陳雅倫「未婚夫」係空心老倌?

http://bit.ly/2l4119F

現年50歲的陳雅倫(Ellen),去年邂逅比她年輕五年的吳彥祖表哥Martin Wong,以為標到尾會,二人拍拖半年即決定閃婚,表面看似恩愛,但自從公開戀情後,男方因為受到各方壓力,開始對婚事縮沙。

Martin除了頂唔順輿論壓力,想縮沙唔同陳雅倫結婚外,他同前度女友仍有手續仲未搞清,據知Martin同前度X小姐原來早年育有一子,可惜Martin要仔唔要乸,為咗囝囝撫養權,不惜打官司搶仔!

據知Martin與陳雅倫拍拖前,有一個女朋友,兩人更生了一個小朋友,年約兩歲多。一向喜愛夜蒲嘅Martin喺蒲嘅時候,經朋友介紹識咗前度女友,Martin仲好快手就搞大咗人哋個肚。

點知Martin原來根本冇諗過同個女仔一齊,佢而家都有同啲朋友講,當年只係一時衝動,無諗過會搞出「人命」,佢仲想叫個女仔唔好要個BB,人哋梗係冇咁殘忍,照生個BB出嚟。「點知Martin屋企人知道有個孫之後,就表現得好高興,Martin就想要仔唔要乸,而家仲同緊前度爭撫養權。」Martin身邊人透露。

《壹》仔亦就私生子一事去問Martin,當時他非常愕然,稍一定神便禮貌回敬道︰「Thank You!」及後再問到他與陳雅倫的婚期,Martin就收起笑容,只是不停地說︰「唔該晒! 」便步回屋苑。


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!