掃呢頁CODE去手機

2017年3月10日 星期五

待產孫慧雪爆婚後冇收過1蚊家用 __,孫慧雪,

孫慧雪自爆婚後冇收過1蚊家用~「宅男女神」孫慧雪在2016年年12月下嫁圈外男友羅天彥,今年2月宣布懷孕,真係幸福滿瀉呀!孫慧雪安心養胎都少咗出席公開 ...


孫慧雪自爆婚後冇收過1蚊家用~

「宅男女神」孫慧雪在2016年年12月下嫁圈外男友羅天彥,今年2月宣布懷孕,真係幸福滿瀉呀!孫慧雪安心養胎都少咗出席公開活動,好多粉絲好掛住佢,想知佢婚生活係點。

今日藝人張明偉就喺社交網都開Post,問「拍拖點解要人俾(畀)家用?」好快就有好多粉絲留言交流吓見解,連孫慧雪都有留言,點知佢話「就算我結咗婚都冇收過1蚊家用。」仲留咗一個喊晒口嘅Emoji。

好多網民都好擔心孫慧雪經濟有問題,但亦都有人話佢夠獨立,就算結咗婚都堅持經濟獨立,亦有人話「唔緊要,BB收都一樣。」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!