掃呢頁CODE去手機

2017年3月10日 星期五

陳逸寧電台節目爆粗 千嬅嚇到大叫 __,陳逸寧,楊千嬅,千嬅,

陳逸寧喺電台節目爆粗,千嬅畀佢嚇到大叫。歌手楊千嬅、陳逸寧(Isabel)及林兆霞(June)以組合MKB48形式現身電台宣傳,翻唱組合Raidas的 ...


陳逸寧喺電台節目爆粗,千嬅畀佢嚇到大叫。

歌手楊千嬅、陳逸寧(Isabel)及林兆霞(June)以組合MKB48形式現身電台宣傳,翻唱組合Raidas的《傳說》。接受訪問時,提到Isabel於電台直播節目中,談到在戲中的難忘對白時,Isabel即時講了一句被網民視為金句、帶有粗口的對白,千嬅說:「我當時嚇親大叫,叫到好似中槍咁!」而Isabel為此道歉,千嬅亦幫口指對方當時太投入角色,太直接地講了出來,Isabel謂:「真係唔好意思,自己都未試過講咁粗嘅粗口,怕令到觀眾不安,唔好意思。」而電台暫時未有收到任何投訴,主持人已即時作出糾正及向聽眾致歉。

最大年紀新組合

另外,三人透露是因為即將上映電影推出原聲大碟,並根據劇情創造了這個組合,千嬅搞笑指導演解釋MKB的意思是「Mega Karaoke Bitches」,而唱到48歲就要要解散。問到可會做巡迴,千嬅話:「威力大過手槍,可以兜售吓!」Isabel跟June表示因為戲中要氹千嬅開心,所以就唱這首歌,而導演兩年前已經叫兩人練熟這首歌,兩人笑言:「佢(導演)叫我哋參考吓韓國女子組合嘅舞步,所以間中就會唱K練。」其後三人表示已拍攝了MV,搞笑說:「好認真㗎,我哋拎埋叱咤樂壇生力軍同女子組合,年紀最大嘅新組合,加埋仲唔係正宗人瑞,攞埋獎當之無愧」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!