網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年3月24日 星期五

40歲生日入院!蕭正楠拍劇受傷要坐輪椅 __,正楠,蕭正楠,

蕭正楠吊威吔整親入院。藝人蕭正楠依家忙緊拍無綫新劇《深宮計》,連尋日(23日)佢40歲生日都要喺工作中度過,佢仲同台前幕後工作人員食蛋糕慶生,原本開開 ...


蕭正楠吊威吔整親入院。

藝人蕭正楠依家忙緊拍無綫新劇《深宮計》,連尋日(23日)佢40歲生日都要喺工作中度過,佢仲同台前幕後工作人員食蛋糕慶生,原本開開心心,但點知佢喺拍攝期間唔小心整親,搞到要工作人員推輪椅出入,真係大吉利是。

蕭正楠女友黃翠如將男友坐輪椅嘅片,上載咗去社交網,片中睇到着住古裝嘅蕭正楠,由一名男工作人員推住喺輪椅嘅佢現身一個停車場,蕭正楠唱住生日歌畀己聽,真係有啲無奈。黃翠如又有留言話:「受傷到醫院還會唱歌的怪人…」之後,東網搵到黃翠如問佢蕭正楠傷勢:「佢吊威吔整親,依家公司畀佢休息吓先。」而蕭正楠自己上載咗一張拍攝時跌低嘅相片,留言:「世事就係咁奇妙,戲裏戲外也弄傷腳了!」

估計傷十字韌帶

及後蕭正楠接受東網訪問,講到佢個傷勢,佢表示開咗十幾日工,尋晚一個失神就拗親,佢之後去咗醫院診治,當時急症室醫生話冇骨折,估計係十字韌帶整傷,要照磁力共振先知情況,佢話:「人就冇乜嘢,係隻腳痛啫!」

 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!