網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年3月24日 星期五

邀阿詩做嘉賓 達明向David Bowie致敬 __,阿詩,張達明,達明,何韻詩,

達明一派向DavidBowie致敬!達明一派紅館演唱會開鑼,唱到一連串快歌時歌迷high爆企起身,唱到《迷惘夜車》時,台上播出一些老翻霓虹燈招牌。唱到 ...


達明一派向David Bowie致敬!

達明一派紅館演唱會開鑼,唱到一連串快歌時歌迷high爆企起身,唱到《迷惘夜車》時,台上播出一些老翻霓虹燈招牌。唱到《十個救火的少年》時,兩人原先企在台中升降台升上去 ,但劉以達蝦碌唔記得,本想行出升降台,但個台已開始升起,黃耀明即刻行去提佢,之後台上個大波降落他們中間,而鍾楚紅、黃偉文等人都high爆企起身。之後明哥開口講嘢:「多謝!好興奮!本來以為呢部分會好傷感,好矛盾。」達問大家:「你哋high唔high呀?」之後兩人合唱唱《今天應該很高興》,歌迷拎出電話當螢光燈,又獲歌迷送花。

達明請了何韻詩任嘉賓,她身穿斜膊造型配高跟長boot,兩人再合唱David Bowie的《Under Pressure》,唱完耀明錫詩隻手,之後三人攬攬。之後明笑言佢哋兩人加埋成百歲,故攞出封信,讀出寫畀偶像David Bowie的信,之後唱出《剎那天地》,但一開始明又甩嘴,笑言這是David Bowie的歌,唔可以唱錯。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!